Μια ανθρωπιστική προσέγγιση στη διδασκαλία της μουσικής. Η φιλοσοφία και η πράξη της μεθόδου Suzuki
Γιατί τα μουσικά τους κομμάτια οι μαθητές τα μαθαίνουν σχεδόν αποκλειστικά από την παρτιτούρα; Γιατί μαθαίνουν απ' έξω μόνο τα κομμάτια των εξετάσεων, με αποτέλεσμα όταν κάποιος τους ζητά να "παίξουν κάτι", αυτοί αναζητούν τις παρτιτούρες τους; Γιατί ο ήχος σπανίως δουλεύεται συνειδητά στα πρώτα χρόνια των σπουδών; Γιατί οι περισσότεροι μικροί μαθητές δεν ξέρουν πώς να μελετούν; Γιατί οι συναυλίες είναι τόσο σπάνιες και τόσο επίσημες ώστε να σου κόβονται τα πόδια; Πού είναι η αγάπη, το πάθος και η χαρά για τη μουσική; Πώς μαθαίνεις να παίζεις με άλλους όταν για χρόνια έχεις ε