Νοητική υστέρηση και μοναξιά
Στόχος αυτής της μελέτης είναι να διερευνηθεί η μοναξιά των παιδιών σχολικής ηλικίας με ελαφρά νοητική υστέρηση, στα πλαίσια του σχολείου, της οικογένειας και του ευρύτερου περιβάλλοντος, καθώς και οι παράγοντες που την προξενούν. Ειδικότερα, αναλύονται οι απόψεις των ιδίων των παιδιών που αφορούν στα βιώματα μοναξιάς τους, οι σχέσεις με τους συνομηλίκους τυπικής ανάπτυξης, διερευνάται η ύπαρξη κοινωνικής και οικογενειακής μοναξιάς, με έμφαση στη γνωστική και συναισθηματική της διάσταση.