Product

Οι κυτοκίνες στη νεφρολογία

Product

Οι κώδικες της τύχης

Οι κώδικες της διαφήμισης

Κωδικός:
13903
Αuthor: 
Description: 

Έχει μετατραπεί η διαφήμιση σε σύγχρονη θρησκεία της καπιταλιστικής κοινωνίας; Ο Σατ Τζάλυ στους "Κώδικες της διαφήμισης" αντιμετωπίζει το διαφημιστικό λόγο ως ένα πολιτισμικό φαινόμενο, η κοινωνική σημασία του οποίου υπερέχει κατά πολύ της οικονομικής του διάστασης και επιρροής. Η διαφήμιση για τον Τζάλυ δεν είναι απλώς ένα μέσο που παρέχει πληροφορίες για την κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών, αλλά έχει καταστεί ο κυρίαρχος διαμεσολαβητής ανάμεσα στον πολιτισμό και στην οικονομία, ανάμεσα στους ανθρώπους και στα προϊόντα.

20,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Έχει μετατραπεί η διαφήμιση σε σύγχρονη θρησκεία της καπιταλιστικής κοινωνίας; Ο Σατ Τζάλυ στους "Κώδικες της διαφήμισης" αντιμετωπίζει το διαφημιστικό λόγο ως ένα πολιτισμικό φαινόμενο, η κοινωνική σημασία του οποίου υπερέχει κατά πολύ της οικονομικής του διάστασης και επιρροής. Η διαφήμιση για τον Τζάλυ δεν είναι απλώς ένα μέσο που παρέχει πληροφορίες για την κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών, αλλά έχει καταστεί ο κυρίαρχος διαμεσολαβητής ανάμεσα στον πολιτισμό και στην οικονομία, ανάμεσα στους ανθρώπους και στα προϊόντα. Ο Τζάλυ υποστηρίζει ότι πουλώντας χρόνο τηλεθέασης στους διαφημιστές, η τηλεόραση μετατρέπει το κοινό σε εργάτες που "δουλεύουν" για τα μέσα με τον ίδιο τρόπο που δουλεύουν οι εργάτες ενός εργοστασίου. Παρακολουθώντας διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεόραση, οι τηλεθεατές δεν καταναλώνουν απλώς το τηλεοπτικό περιεχόμενο και τα συναφή νοήματα, αλλά παράλληλα αποφέρουν κέρδος στα ΜΜΕ. Αναφερόμενος επίσης σε μια ποσοσοτική έρευνα -ανάλυση χιλίων και άνω τηλεοπτικών διαφημίσεων- ο Τζάλυ προβαίνει σε μια αναθεώρηση ορισμένων νευραλγικών εννοιών, όπως εκείνες του φετιχισμού, της αξίας χρήσης και της υπεραξίας. "Οι κώδικες της διαφήμισης" ερευνούν έναν οικείο αλλά και απίστευτα παράξενο κόσμο, τον κόσμο που πλαισιώνει τη "ζωή των προϊόντων" και αποτελεί μια ενδιαφέρουσα και αυθεντική συμβολή στην πολιτική οικονομία των σύγχρονων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
Subtitle: 
Ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία
Publications Date: 
1997
Book ISBN: 
960-03-1808-5
Book pages: 
247
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Σατ Τζάλυ (Sut Jully) είναι καθηγητής στην Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, στο Amherst. Είναι ένας από τους συγγραφείς των γνωστών βιβλίων "Enlightened Racism: The Cosby Show", "Audiences and the Myth of the American Dream" (Westview Press) και "Οι κώδικες της διαφήμισης" (στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Καστανιώτη). Έχει επιμεληθεί την έκδοση του "Cultural Politics in Contemporary America" (Routledge). Είναι ιδρυτής και διευθυντής του ιδρύματος Media Education Foundation, που αποσκοπεί στην προώθηση της κουλτούρας των μέσων επικοινωνίας στο ευρύ κοινό.

Subtitle: 
Ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία
Publications Date: 
1997
Book ISBN: 
960-03-1808-5
Book pages: 
247
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο