Product

Οργάνωση και διοίκηση

Product

Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων

Οργάνωση και διοίκηση

Κωδικός:
125696
Manufacturer: 
Description: 

Στην τέταρτη έκδοση τα βασικά θέματα του μάνατζμεντ έχουν αναπροσαρμοστεί για να καλύψουν τις ανάγκες της σημερινής ελληνικής επιχείρησης. Επίσης, η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και θέματα που αναφέρονται στις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του μάνατζμεντ, όπως:
- Το μάνατζμεντ πληροφοριών και γνώσης
- Το παγκόσμιο μάνατζμεντ (επίκαιρο της παγκοσμιοποίησης)
- Το κινέζικο μάνατζμεντ
- Τη στρατηγική ηγεσία
- Την εταιρική κουλτούρα

20,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Στην τέταρτη έκδοση τα βασικά θέματα του μάνατζμεντ έχουν αναπροσαρμοστεί για να καλύψουν τις ανάγκες της σημερινής ελληνικής επιχείρησης. Επίσης, η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και θέματα που αναφέρονται στις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του μάνατζμεντ, όπως: - Το μάνατζμεντ πληροφοριών και γνώσης - Το παγκόσμιο μάνατζμεντ (επίκαιρο της παγκοσμιοποίησης) - Το κινέζικο μάνατζμεντ - Τη στρατηγική ηγεσία - Την εταιρική κουλτούρα Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και τα εξής σύγχρονα θέματα όπως: - Της ανάλυσης S.W.O.T. - To μάνατζμεντ ολικής ποιότητας - T.Q.M. - Το μάνατζμεντ κινδύνου (Risk Management) - Το μάνατζμεντ του προσωπικού χρόνου - Το προσωπικό μάνατζμεντ για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία Οι ερωτήσεις, οι εργασίες εφαρμογής και οι case studies, που συνοδεύουν όλα τα κεφάλαια τα κάνουν μοναδικό στο είδος του, αφού αποτελούν ερέθισμα για άσκηση κριτικής σκέψης.
Subtitle: 
Το μάνατζμεντ της νέας εποχής
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-7745-21-3
Book pages: 
474
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ). Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

Subtitle: 
Το μάνατζμεντ της νέας εποχής
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-7745-21-3
Book pages: 
474
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο