Product

Οργάνωση και διοίκηση

Product

Οργάνωση και διοίκηση

Οργάνωση και διοίκηση

Κωδικός:
91312
Manufacturer: 
Description: 

Μια πρωτότυπη προσέγγιση του Μάνατζμεντ γραμμένη απο Έλληνες επιστήμονες και επιχειρηματίες. Πλούσιο σε παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα.
Η γλώσσα του, απλή και κατανοητή. Παρέχει μια πλήρη εισαγωγή στις έννοιες του Μάνατζμεντ. Όλα τα κεφάλαια συνοδεύονται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις.
Πραγματεύεται και τις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του Μάνατζμεντ, όπως:
- Πληροφοριακά συστήματα - Νέες τεχνολογίες
- Ανάλυση S.W.O.T.
- Το Μάνατζμεντ κινδύνου (risk management)
- Το Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας (T.Q.M.)

29,13 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Μια πρωτότυπη προσέγγιση του Μάνατζμεντ γραμμένη απο Έλληνες επιστήμονες και επιχειρηματίες. Πλούσιο σε παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα. Η γλώσσα του, απλή και κατανοητή. Παρέχει μια πλήρη εισαγωγή στις έννοιες του Μάνατζμεντ. Όλα τα κεφάλαια συνοδεύονται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις. Πραγματεύεται και τις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του Μάνατζμεντ, όπως: - Πληροφοριακά συστήματα - Νέες τεχνολογίες - Ανάλυση S.W.O.T. - Το Μάνατζμεντ κινδύνου (risk management) - Το Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας (T.Q.M.) - Το Μάνατζμεντ του προσωπικού χρόνου - Το προσωπικό Μάνατζμεντ για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία. Το βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ -Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ -Στελέχη επιχειρήσεων.
Subtitle: 
Μάνατζμεντ: Νέες ιδέες και τεχνικές στον 21ο αιώνα
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-85749-3-5
Book pages: 
415
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Κώστας Τζωρτζάκης είναι τ. Καθηγητής Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Πειραιά και τ. Λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟ & ΕΕ). Εργάστηκε ως project manager στους οικονομικούς οργανισμούς Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ) και Ελληνικό Κέντρο Παραγωγικότητας (ΕΛΚΕΠΑ). Έχει διαχειριστεί σημαντικές θέσεις ευθύνης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και έχει εκπονήσει μελέτες για λογαριασμό διαφόρων επιχειρήσεων κι οργανισμών. Επίσης, έχει συγγράψει αρκετά βιβλία επιχειρησιακού περιεχομένου και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά αρκετά άρθρα σχετικά με το Management και Marketing.

Subtitle: 
Μάνατζμεντ: Νέες ιδέες και τεχνικές στον 21ο αιώνα
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-85749-3-5
Book pages: 
415
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο