Product

Ορθογραφία ΣΤ΄ δημοτικού

Product

Ορθογραφικό και ερμηνευτικό λεξικό της νεοελληνικής γλώσσας

Ορθογραφική μάθηση στο δημοτικό

Κωδικός:
24108
Description: 

Η επικοινωνία μέσω κειμένων στο σχολείο δεν προϋποθέτει μόνο ιδέες, δηλαδή περιεχόμενο. Προϋποθέτει και τεχνικές, τις οποίες το σχολείο αναλαμβάνει να μεταβιβάσει στους μαθητές του στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η απόφαση του συγγραφέα ν' αποτελέσει η ορθογραφία, ένας από τους παραδοσιακά ισχυρούς δείκτες της μόρφωσης, το επίπεδο διερεύνησης ερωτημάτων που σχετίζονται με τη σχολική μάθηση, δείχνει το ρόλο της ορθογραφίας στην επίτευξη του γενικότερου σκοπού της διδασκαλίας της γλώσσας στο σύγχρονο σχολείο, που πρέπει να είναι η ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας του μαθητή.

7,96 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η επικοινωνία μέσω κειμένων στο σχολείο δεν προϋποθέτει μόνο ιδέες, δηλαδή περιεχόμενο. Προϋποθέτει και τεχνικές, τις οποίες το σχολείο αναλαμβάνει να μεταβιβάσει στους μαθητές του στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η απόφαση του συγγραφέα ν' αποτελέσει η ορθογραφία, ένας από τους παραδοσιακά ισχυρούς δείκτες της μόρφωσης, το επίπεδο διερεύνησης ερωτημάτων που σχετίζονται με τη σχολική μάθηση, δείχνει το ρόλο της ορθογραφίας στην επίτευξη του γενικότερου σκοπού της διδασκαλίας της γλώσσας στο σύγχρονο σχολείο, που πρέπει να είναι η ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας του μαθητή.
Subtitle: 
Μια εμπειρική έρευνα
Publications Date: 
1992
Book ISBN: 
960-01-0332-1
Book pages: 
100
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Αθανάσιος Ε. Γκότοβος γεννήθηκε το 1951. Τελείωσε το Ιεροδιδασκαλείο Βελλάς, σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Δίδαξε Παιδαγωγικά στο Κεντρικό Ινστιτούτο Επιστήμης της Διδασκαλίας και Ανάπτυξης Προγραμμάτων του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Βερολίνου (1980-1981). Από το 1981 εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και σήμερα είναι Καθηγητής στον Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ιδίου πανεπιστημίου. Στο πεδίο ειδίκευσής του ανήκουν οι Θεωρίες του Σχολείου, η Διδακτική της Γλώσσας, οι Θεωρίες Κοινωνικοποίησης και η Διαπολιτισμική Παιδαγωγική. Έχει συγγράψει βιβλία και έχει δημοσιεύσει, σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά, άρθρα πάνω στις παραπάνω θεματικές περιοχές.

Subtitle: 
Μια εμπειρική έρευνα
Publications Date: 
1992
Book ISBN: 
960-01-0332-1
Book pages: 
100
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο