Product

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια

Product

Ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στο ελληνικό σύστημα υγείας

Ο ρόλος του ηγέτη-μάνατζερ στη σύγχρονη εποχή

Κωδικός:
41084
5,04 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Subtitle: 
Περί συσκέψεων
Publications Date: 
2000
Book ISBN: 
960-7344-98-7
Book pages: 
63
Book Dimensions: 
17χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Γεννήθηκε στη Νίκαια του Πειραιά το 1961, με καταγωγή από τη νήσο Άνδρο. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων (Μ.Β.Α.). Έχει 25ετή εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος πωλήσεων και μάρκετινγκ σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων και ειδικός σύμβουλος επικοινωνίας. Σήμερα είναι γενικός διευθυντής στον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος. Εισηγητής διαλέξεων και σεμιναρίων με αντικείμενο την πολιτική επικοινωνία, το μάνατζμεντ, τις πωλήσεις κ.ά. Έχει δημοσιεύσει πλειάδα άρθρων πολιτικο-κοινωνικού περιεχομένου και πολιτικής επικοινωνίας, σε έγκριτες εφημερίδες και περιοδικά και είναι συγγραφέας των βιβλίων: "Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση", "Η επιχειρησιακή επικοινωνία", "Ο ρόλος του ηγέτη-μάνατζερ στη σύγχρονη επιχείρηση" κ.ά.

Subtitle: 
Περί συσκέψεων
Publications Date: 
2000
Book ISBN: 
960-7344-98-7
Book pages: 
63
Book Dimensions: 
17χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο