[...] Το βιβλίο αναλύει τη νέα πραγματικότητα που δημιούργησε η βιοτεχνολογία, κεφάλαιο 1ο και ερμηνεύει τον μέχρι τώρα κενού περιεχομένου όρο της βιοηθικής που αναγκαία ακολούθησε την ανακάλυψη του αιώνα, κεφάλαιο 2ο, εναποθέτει τη θωράκιση της κοινωνίας στη παιδεία γενικότερα, κεφάλαιο 4ο, και στο σχολείο ειδικότερα, κεφάλαιο 5ο. Ο τρόπος διαμόρφωσης γνώμης, κεφάλαιο 3ο, κρίθηκε απαραίτητος να αναπτυχθεί πριν από τα κεφάλαια 4 και 5. [...]
(από τον πρόλογο του βιβλίου)
Ο Νίκος Μανέτας - Αγγελόπουλος κατάγεται από το Μανάρι Αρκαδίας. Σπούδασε παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Μετεκπαιδεύτηκε επί διετία στη Μαράσλειο Ακαδημία στη Ειδική Αγωγή και εξειδικεύτηκε στις μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) και αυτισμό, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη το μεταπτυχιακό του στις Επιστήμες της Αγωγής.
Έχει συμμετάσχει σε ελληνικά, διεθνή και παγκόσμια συνέδρια που άπτονται των επιστημών της αγωγής είτε ως σύνεδρος είτε ως εισηγητής. Οι εισηγήσεις του έχουν τύχει αποδοχής και έχουν δημοσιευθεί στα πρακτικά συνεδρίων. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικές μελέτες με αντικείμενο τη δυσλεξία και τον αυτισμό, ενώ στη βιβλιογραφία εισέρχεται για πρώτη φορά με το βιβλίο "Παιδεία και βιοηθική: Ο ρόλος του σχολείου", εκδόσεις Φύλλα.
Έχει εργαστεί ως δάσκαλος σε όλους σχεδόν του τύπους σχολείων τόσο της ειδικής αγωγής όσο και της κοινής εκπαίδευσης. Από τον Ιανουάριο του 2002 είναι προϊστάμενος του Κέντρου Διάγνωσης Αξιολόγησης Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) Αρκαδίας.