Product

Προκλήσεις στα μαθηματικά ΣΤ΄ δημοτικού

Product

Προκλήσεις των καιρών

Προκλήσεις του management για τον 21ο αιώνα

Κωδικός:
68588
Manufacturer: 
Description: 

Οι "Προκλήσεις του management για τον 21ο αιώνα" ρίχνουν μια νέα ματιά στο μέλλον του στοχασμού και της πρακτικής εφαρμογής του management. Το βιβλίο αυτό, από τον "πλέον μακροχρόνιο στοχαστή του management στην εποχή μας", όπως περιέγραψε το Business Week τον Peter Drucker, προσδιορίζει καινούργιους τρόπους προσέγγισης της επιτυχίας. Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι η παραγωγικότητα του εργαζόμενου με τη γνώση - τι είναι αυτή, πως μπορεί να επιτευχθεί και πως θα διοικούμε τους εργαζόμενους που κατέχουν τη γνώση και τους εαυτούς μας;

21,60 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι "Προκλήσεις του management για τον 21ο αιώνα" ρίχνουν μια νέα ματιά στο μέλλον του στοχασμού και της πρακτικής εφαρμογής του management. Το βιβλίο αυτό, από τον "πλέον μακροχρόνιο στοχαστή του management στην εποχή μας", όπως περιέγραψε το Business Week τον Peter Drucker, προσδιορίζει καινούργιους τρόπους προσέγγισης της επιτυχίας. Η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι η παραγωγικότητα του εργαζόμενου με τη γνώση - τι είναι αυτή, πως μπορεί να επιτευχθεί και πως θα διοικούμε τους εργαζόμενους που κατέχουν τη γνώση και τους εαυτούς μας; Το αξιοσημείωτο αυτό νέο βιβλίο από τον παγκόσμιο ηγέτη των γκουρού του management με τη μακρόχρονη επιχειρηματική προοπτική θα προκαλέσει ερεθιστικές συζητήσεις: για παράδειγμα, το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένας και μοναδικός σωστός τρόπος οργάνωσης, αποτελεί εργαλείο για την αύξηση της παραγωγικότητας των ατόμων! Οι managers δεν μπορούν πλέον να θεωρούνται ότι έχουν κάνει την ίδια εργασία με τους υφισταμένους τους! Οι οργανισμοί δεν θα διαθέτουν πλέον πλήθος υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης! Η μέση διάρκεια ζωής μιας επιχείρησης δεν θα ξεπερνά ποτέ τα τριάντα χρόνια! Και άλλα πολλά... Υπάρχουν δύο βασικά θέματα στις "Προκλήσεις του management για τον 21ο αιώνα" που εμφανίζονται ταυτοχρόνως: οι μεταβολές στην παγκόσμια οικονομία και οι αλλαγές στην πρακτική εφαρμογή του management. Οι μεταβολές αυτές, ειδικά στις ανεπτυγμένες χώρες αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την εκμετάλλευση των μελλοντικών ευκαιριών και ο Drucker ερωτά: Ποιες είναι οι νέες πραγματικότητες; Ποιες νέες πολιτικές απαιτούνται για τις επιχειρήσεις και τα διευθυντικά στελέχη στην αντιμετώπιση των προκλήσεων; Ο Peter Drucker συνιστά να μελετηθεί το βιβλίο ανά αυτόνομο κεφάλαιο, όπου ο αναγνώστης θα αναρωτηθεί: τι σημαίνουν αυτά τα θέματα, οι προκλήσεις, τόσο για τον οργανισμό μας όσο και για εμένα που αποτελώ εργαζόμενο με γνώση, επαγγελματία ή διευθυντικό στέλεχος; Έπειτα μπορεί να συλλογισθεί ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν, ώστε να μετατραπούν οι προκλήσεις αυτού του κεφαλαίου σε ευκαιρίες για τον οργανισμό μας και για εμένα τον εργαζόμενο με γνώση, το διευθυντικό στέλεχος.
Publications Date: 
2000
Book ISBN: 
960-7901-19-3
Book pages: 
235
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Γεννημένος στη Βιέννη το 1909 ο Peter F. Drucker σπούδασε στην Αυστρία και στην Αγγλία. Από το 1929 εργάσθηκε ως ανταποκριτής εξωτερικού σε εφημερίδες και ως οικονομολόγος σε μια διεθνή τράπεζα του Λονδίνου. Από το 1937 άρχισε να εργάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, πρώτα ως οικονομολόγος σε ένα όμιλο βρετανικών τραπεζών και ασφαλιστικών εταιρειών και αργότερα ως σύμβουλος management σε αρκετές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας, καθώς και σε ηγετικές επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Ο Drucker παρουσίασε από τότε μια διακεκριμένη καριέρα ως δάσκαλος, αρχικά ως καθηγητής της πολιτικής και της φιλοσοφίας στο Bennington College και μετά, για περισσότερα από είκοσι χρόνια, ως καθηγητής του management στο Graduate Business School του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Από το 1971 διατελεί και καθηγητής των κοινωνικών επιστημών στο Claremont Graduate School της Καλιφόρνια.
Ο Peter Drucker είναι επίσης γνωστός για τα προφητικά του βιβλία που αναλύουν πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά θέματα. Τα βιβλία αυτά καλύπτουν πενήντα χρόνια της μοντέρνας ιστορίας, αρχίζοντας με το "The End of Economic Man" (1939) και συνεχίζοντας με τα "Managing in a Time of Great Change", "Management: Tasks, Responsibilities, Practices", "Innovation and Enterpreneurship", "The Effective Executive", "Managing for Results και "The Practice of Management".

Publications Date: 
2000
Book ISBN: 
960-7901-19-3
Book pages: 
235
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο