Product

Στρατηγικές χρηματοδότησης της ανάπτυξης

Product

Στρατηγική για την αγροτική ανάπτυξη της Ελλάδας

Στρατηγική

Κωδικός:
90064
Manufacturer: 
Αuthor: 
Description: 

Άμεση γνώση για φιλόδοξους και πεινασμένους για πληροφορίες επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο!
Όλοι γνωρίζουν ότι η στρατηγική είναι ο ακρογωνιαίος λίθος οποιασδήποτε επιχείρησης. Όμως λίγοι είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν πώς να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές. Τι ξέρουν τα έξυπνα άτομα για τη στρατηγική που εμείς δεν ξέρουμε; Πώς μπορούμε να μάθουμε από τους καλύτερους και να εφαρμόσουμε τα μαθήματα αυτά για τον εαυτό μας;

13,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Άμεση γνώση για φιλόδοξους και πεινασμένους για πληροφορίες επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο! Όλοι γνωρίζουν ότι η στρατηγική είναι ο ακρογωνιαίος λίθος οποιασδήποτε επιχείρησης. Όμως λίγοι είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν πώς να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές. Τι ξέρουν τα έξυπνα άτομα για τη στρατηγική που εμείς δεν ξέρουμε; Πώς μπορούμε να μάθουμε από τους καλύτερους και να εφαρμόσουμε τα μαθήματα αυτά για τον εαυτό μας;
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-512-444-0
Book pages: 
220
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Richard Koch είναι επιχειρηματίας, επενδυτής και συγγραφέας· ιδρυτής της LEK Partnership, της πιο επιτυχημένης διεθνώς "μπουτίκ" επιχειρηματικής στρατηγικής της δεκαετίας του '80. Βοήθησε στη διάσωση της Filofax στις αρχές της δεκαετίας του '90, αποκτώντας ένα μεγάλο μέρος των μετοχών της, του οποίου την αξία πολλαπλασίασε πολλές φορές. Επίσης, χρηματοδότησε την Βelgo, την πολύ γνωστή αλυσίδα θεματικών εστιατορίων, καθώς και την αλυσίδα ξενοδοχείων MSI. Είναι σύμβουλος πολλών εισηγμένων και μη εταιρειών, όπως η Advent Venture Capital Trust Plc. Ζει στο Richmond της Αγγλίας και στην Cancelada της Ισπανίας.

Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-512-444-0
Book pages: 
220
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο