Product

Σχεδιασμός και παραγωγή προγράμματος για ραδιόφωνο, βίντεο, τηλεόραση

Product

Σχεδιασμός και υλοποίηση δικτύων

Σχεδιασμός και υλοποίηση δικτύων

Κωδικός:
101119
Description: 

Στόχος του βιβλίου είναι να περιγράψει τη διαδικασία σχεδιασμού ενός δικτύου επιχείρησης, είτε πρόκειται για τοπικό δίκτυο είτε για δίκτυο ευρείας γεωγραφικής κάλυψης.
Η απαραίτητη τεχνική υποδομή του δικτύου παρουσιάζεται στα πρώτα κεφάλαια του βιβλίου, ενώ δίνεται έμφαση σε πρακτικά θέματα όπως η ορολογία, η εγκατάσταση, η διαχείριση, και η λειτουργία των συστημάτων.

24,75 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στόχος του βιβλίου είναι να περιγράψει τη διαδικασία σχεδιασμού ενός δικτύου επιχείρησης, είτε πρόκειται για τοπικό δίκτυο είτε για δίκτυο ευρείας γεωγραφικής κάλυψης. Η απαραίτητη τεχνική υποδομή του δικτύου παρουσιάζεται στα πρώτα κεφάλαια του βιβλίου, ενώ δίνεται έμφαση σε πρακτικά θέματα όπως η ορολογία, η εγκατάσταση, η διαχείριση, και η λειτουργία των συστημάτων. Ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά του βιβλίου είναι τα εξής: -Δίνεται έμφαση στη σύγκριση των τεχνολογιών μεταξύ τους και των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών -Ο σχεδιασμός του δικτύου περιγράφεται ως μια διαδικασία με διακριτά βήματα. -Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων και σχημάτων. Επιπλέον, στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις οι οποίες βοηθούν στην ανακεφαλαίωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν. Συνολικά στο βιβλίο υπάρχουν 50 μελέτες περιπτώσεων και λυμένες ασκήσεις.
Subtitle: 
Από μικρά δίκτυα γραφείου μέχρι μεγάλα δίκτυα επιχειρήσεων
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-209-877-5
Book pages: 
376
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Σπύρος Δ. Αρσένης, είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (ΔΠΘ) και Διδάκτορας Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής (ENST - Telecom Paris). Έχει εργαστεί από θέσεις ευθύνης (Project Manager) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό στο σχεδιασμό και την υλοποίηση διεθνών δικτύων καθώς και στο μάρκετινγκ και την προώθηση των νέων τεχνολογιών. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε ερευνητικές και διδακτικές δραστηριότητες στον τομέα των δικτύων τηλεπικοινωνιών.

Subtitle: 
Από μικρά δίκτυα γραφείου μέχρι μεγάλα δίκτυα επιχειρήσεων
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-209-877-5
Book pages: 
376
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο