Product

Σχεδιασμός περιοδικών εκδόσεων

Product

Σχεδιασμός πισίνας

Σχεδιασμός πετυχημένων ιστοσελίδων

Κωδικός:
122226
Description: 

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι ο σχεδιασμός εμπορικών ιστοσελίδων που θα παρουσιάσουν κέρδη και θα κάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξή τους.

Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων, προκειμένου το βιβλίο να είναι απόλυτα κατανοητό, ενώ στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση καθώς και την εμπέδωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν.

31,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι ο σχεδιασμός εμπορικών ιστοσελίδων που θα παρουσιάσουν κέρδη και θα κάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξή τους. Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων, προκειμένου το βιβλίο να είναι απόλυτα κατανοητό, ενώ στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση καθώς και την εμπέδωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν. Στο βιβλίο αναλύονται καίρια θέματα: - Σχεδιασμού ιστοσελίδων: Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι ιστοσελίδων; Ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες χρηστών; Ποια τα βήματα της μεθοδολογίας σχεδιασμού; Ποια τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού; Ποιοι οι βασικοί κανόνες υλοποίησης; - Προώθησης ιστοσελίδων και αγαθών: Πώς προσελκύονται οι πελάτες; Ποίες είναι οι τεχνικές χειραγώγησης των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης; Πώς γίνονται αποδοτικές οι πληρωμένες καταχωρίσεις; Πώς χρησιμοποιούνται οι τεχνικές «από στόμα σε στόμα»; Πώς χρησιμοποιείται η στοχευμένη αποστολή μηνυμάτων; - Επιχειρηματικότητας: Πώς ελέγχεται η εμπορική απόδοση της ιστοσελίδας; Πως γίνεται βελτίωση των αποδόσεων της ιστοσελίδας καθώς και βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ; Πώς επιτυγχάνεται η αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης; - Οικονομικής θεωρίας: Τι είναι μικροοικονομία; Πώς περιγράφεται η ζήτηση και η προσφορά αγαθών; Ποιες οι διαφορές στο σχεδιασμό και την προώθηση των ψηφιακών αγαθών από τα κλασικά αγαθά; Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου υπάρχουν αντιπροσωπευτικές μελέτες περιπτώσεων της σύγχρονης ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Μεταξύ άλλων αναφέρονται οι διάσημοι πόλεμοι των περιηγητών και των μηχανών αναζήτησης, στοιχεία για το Internet Banking, τον ηλεκτρονικό Τύπο, τη σελίδα Million Dollar Homepage και παραδείγματα υπηρεσιών τουρισμού μέσω Διαδικτύου.
Subtitle: 
Μάρκετινγκ και πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου: Με 50 μελέτες περιπτώσεων και λυμένες ασκήσεις
Publications Date: 
2011
Book ISBN: 
960-461-041-4
Book pages: 
448
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Σπύρος Δ. Αρσένης, είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (ΔΠΘ) και Διδάκτορας Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής (ENST - Telecom Paris). Έχει εργαστεί από θέσεις ευθύνης (Project Manager) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό στο σχεδιασμό και την υλοποίηση διεθνών δικτύων καθώς και στο μάρκετινγκ και την προώθηση των νέων τεχνολογιών. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε ερευνητικές και διδακτικές δραστηριότητες στον τομέα των δικτύων τηλεπικοινωνιών.

Subtitle: 
Μάρκετινγκ και πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου: Με 50 μελέτες περιπτώσεων και λυμένες ασκήσεις
Publications Date: 
2011
Book ISBN: 
960-461-041-4
Book pages: 
448
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο