Product

Σύγχρονα μέσα επικοινωνίας (τηλεομοιότυπο, τηλετύπημα, ηλεκτρονικό έγγραφο) για την κατάρτιση τυπικών δικαιοπραξιών ως ζήτημα της σχέσεως εγγράφου τύπου και δικαιοπραξίας

Product

Σύγχρονα οικονομικά για όλους

Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας

Κωδικός:
62130
Αuthor: 
Description: 

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται με συνοπτικό και κατανοητό τρόπο τα περισσότερα θεωρητικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί για να αναλύσουν και να περιγράψουν το φαινόμενο της επικοινωνίας, και ιδιαίτερα της μαζικής επικοινωνίας. Αναπτύσσονται οι πιο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του φαινομένου της επικοινωνίας, οι οποίες έχουν εκπονηθεί στη διάρκεια των τελευταίων σαράντα ετών στην έρευνα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με τη μορφή σχεδιαγραμμάτων.

25,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται με συνοπτικό και κατανοητό τρόπο τα περισσότερα θεωρητικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί για να αναλύσουν και να περιγράψουν το φαινόμενο της επικοινωνίας, και ιδιαίτερα της μαζικής επικοινωνίας. Αναπτύσσονται οι πιο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του φαινομένου της επικοινωνίας, οι οποίες έχουν εκπονηθεί στη διάρκεια των τελευταίων σαράντα ετών στην έρευνα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με τη μορφή σχεδιαγραμμάτων. Επιπλέον, οι συγγραφείς εκπονούν νέα μοντέλα με σκοπό να προσαρμόσουν τις νεότερες θεωρήσεις για τη διερεύνηση των πολυσύνθετων κοινωνικών και τεχνικών αλληλεπιδράσεων που συντελούνται στο σύγχρονο πεδίο της επικοινωνίας. Το βιβλίο προσφέρει στους αναγνώστες του έναν πολύτιμο χρηστικό οδηγό στο περίπλοκο πεδίο της θεωρίας και της έρευνας της επικοινωνίας. Αποτελεί σημαντικό βοήθημα τόσο γι' αυτούς που ενδιαφέρονται για τη μελέτη και το φαινόμενο της επικοινωνίας, όσο και για τους πιο εξειδικευμένους αναγνώστες, καθώς τους προσφέρει το έναυσμα για περαιτέρω μελέτη στο διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο της θεωρίας και της επικοινωνιακής έρευνας.
Subtitle: 
Για τη μελέτη της μαζικής επικοινωνίας
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-03-3124-3
Book pages: 
285
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Ντένις ΜακΚουέιλ είναι Ομότιμος Καθηγητής στη Μαζική Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και έχει γράψει μια σειρά βιβλίων, ανάμεσά τους το "Media Perfomance" (Sage, 1992), το "Audience Analysis" (Sage, 1997) και τα "Σύγχρονα Μοντέλα Επικοινωνίας" (Pearson Education Ltd., 1993, ελλ. έκδοση Εκδόσεις Καστανιώτη, 2001). Διευθύνει την επιστημονική επιθεώρηση European Journal of Communication και έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες μελέτες σε ακαδημαϊκές επιθεωρήσεις και βιβλία.

Subtitle: 
Για τη μελέτη της μαζικής επικοινωνίας
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-03-3124-3
Book pages: 
285
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο