Product

Τεχνικές προσομοίωσης

Product

Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση

Τεχνικές πωλήσεων και επικοινωνίας

Κωδικός:
108057
Manufacturer: 
Description: 

Δε ζούμε στη ζωή μας όσα αξίζουμε. Συνήθως ζούμε λιγότερα. Σε κρίσιμες στιγμές της ζωής μας οπισθοχωρούμε. Στην ουσία, εγκαταλείπουμε ένα πεδίο μάχης λίγο πριν αυτή ξεκινήσει. Έτσι ζούμε περισσότερο, πολύ σπάνια όμως καλύτερα. Πάντα θυμόμαστε τα πεδία μαχών που δεν πολεμήσαμε. Στην ουσία τις προδοσίες μας. Αυτό το βιβλίο με τις τεχνικές που περιέχει θα σας κάνει να μην εγκαταλείψετε την επόμενη μάχη. Να παραμείνετε στο πεδίο. Να πολεμήσετε. Να βιώσετε τις ενδεχόμενες απώλειες. Να γευτείτε τη φωτιά. Πάνω από όλα θα σας επιτρέψει να βιώσετε ξανά τον έλεγχο της ζωής σας.

22,72 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Δε ζούμε στη ζωή μας όσα αξίζουμε. Συνήθως ζούμε λιγότερα. Σε κρίσιμες στιγμές της ζωής μας οπισθοχωρούμε. Στην ουσία, εγκαταλείπουμε ένα πεδίο μάχης λίγο πριν αυτή ξεκινήσει. Έτσι ζούμε περισσότερο, πολύ σπάνια όμως καλύτερα. Πάντα θυμόμαστε τα πεδία μαχών που δεν πολεμήσαμε. Στην ουσία τις προδοσίες μας. Αυτό το βιβλίο με τις τεχνικές που περιέχει θα σας κάνει να μην εγκαταλείψετε την επόμενη μάχη. Να παραμείνετε στο πεδίο. Να πολεμήσετε. Να βιώσετε τις ενδεχόμενες απώλειες. Να γευτείτε τη φωτιά. Πάνω από όλα θα σας επιτρέψει να βιώσετε ξανά τον έλεγχο της ζωής σας. Να εκτιμήσετε πάλι εσάς. Να ασκήσετε το δικαίωμά σας οι άλλοι να κατακτούν το σεβασμό σας με τις πράξεις τους και όχι απλά να τον ζητούν ή να τον απαιτούν.
Subtitle: 
151 εργαλεία αποτελεσματικότητας
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-7860-57-8
Book pages: 
292
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Χρήστος Λάζαρης σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Στρατηγικό Management στο Kingston University (MBA).
Εργάστηκε σε επιτελικές θέσεις επιχειρήσεων στο χώρο των χημικών, των τροφίμων, της διαφήμισης και των ασφαλειών.
Σήμερα είναι σύμβολος επιχειρήσεων και εκπαίδευσης, στον τομέα αξιοποίησης ανθρωπίνων πόρων των τμημάτων πωλήσεων.
Διδάσκει τεχνικές πωλήσεων, merchanidising, λιανικές πωλήσεις, telemarketing, επικοινωνία, διαπραγματεύσεις, time-stress management.
Αρθρογραφεί σε οικονομικά περιοδικά. Συγγραφέας του βιβλίου "Η Εργαλειοθήκη. 101 Σύνεργα Επικοινωνίας στον Τομέα των Πωλήσεων", των εκδόσεων Προπομπός.

Subtitle: 
151 εργαλεία αποτελεσματικότητας
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-7860-57-8
Book pages: 
292
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο