Product

Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση

Product

Τεχνικές σύνθεσης

Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση

Κωδικός:
104205
Description: 

Κύριος στόχος του παρόντος συγγράμματος είναι να τονιστεί η χρησιμότητα της διαδικασίας της Πώλησης ως βασικού παράγοντα μετεξέλιξης της σύγχρονης επιχείρησης, υιοθετώντας ένα νέο πρότυπο-μοντέλο ανάπτυξης που κεφαλαιοποιεί την πολυπολιτισμική εμπειρία και γνώση, λειτουργεί ως πυλώνας στην εταιρική κουλτούρα, τη συνεχή διαφοροποίηση και την εξειδίκευση. Η δημιουργία δεύτερης έκδοσης κρίθηκε αναγκαία προκειμένου ο αναγνώστης να προχωρήσει σε περαιτέρω ανάλυση κάποιων γνωστικών αντικειμένων.

37,80 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Κύριος στόχος του παρόντος συγγράμματος είναι να τονιστεί η χρησιμότητα της διαδικασίας της Πώλησης ως βασικού παράγοντα μετεξέλιξης της σύγχρονης επιχείρησης, υιοθετώντας ένα νέο πρότυπο-μοντέλο ανάπτυξης που κεφαλαιοποιεί την πολυπολιτισμική εμπειρία και γνώση, λειτουργεί ως πυλώνας στην εταιρική κουλτούρα, τη συνεχή διαφοροποίηση και την εξειδίκευση. Η δημιουργία δεύτερης έκδοσης κρίθηκε αναγκαία προκειμένου ο αναγνώστης να προχωρήσει σε περαιτέρω ανάλυση κάποιων γνωστικών αντικειμένων.
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-8165-92-Χ
Book pages: 
400
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Παναγιώτης Γ. Κυριαζόπουλος είναι καθηγητής Marketing στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Πειραιά. Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά, διπλωματούχος του Πολυτεχνείου του Liverpool (Αγγλίας) σε προχωρημένο Marketing (Advanced Marketing). Έχει μετεκπαιδευθεί στο Πανεπιστήμιο του Bath (Αγγλίας) σε θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Οικονομικού Τμήματος της ΝΟΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διδάκτωρ σε θέματα Ολικής Ποιότητας Υπηρεσιών. Έργα του: "Διοικητικό Marketing Λιανικού Εμπορίου", "Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην 3η Βιομηχανική Επανάσταση", "Διοίκηση Logistics", "Έρευνα Αγοράς", "Η σύγχρονη Επιχείρηση στο ξεκίνημα του 21ου Αιώνα", "Management 1ης γραμμής", "Σύγχρονες Μορφές Διοίκησης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων", "Τεχνικές Πωλήσεων στην 3η Βιομηχανική Επανάσταση".

Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-8165-92-Χ
Book pages: 
400
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο