Product

Τουριστική οικονομία

Product

Τουριστική πολιτική

Τουριστική οικονομική

Κωδικός:
101662
Manufacturer: 
Description: 

Στη σύγχρονη διεθνοποιημένη κοινωνία, το τουριστικό προϊόν απευθύνεται σε μια διαρκώς διευρυνόμενη και άκρως ανταγωνιστική αγορά. Φυσικό επακόλουθο είναι ότι αυτό, στην όποια μορφή του, θα πρέπει ολοένα να εμπλουτίζεται και να διαφοροποιείται ποσοτικά και ποιοτικά, για να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου τουρίστα-καταναλωτή. Το γνωστικό αντικείμενο της τουριστικής οικονομικής μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά προς την κατεύθυνση αυτή, για την επιτυχία της τουριστικής επιχειρηματικότητας και την απρόσκοπτη τουριστική ανάπτυξη.

26,10 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Στη σύγχρονη διεθνοποιημένη κοινωνία, το τουριστικό προϊόν απευθύνεται σε μια διαρκώς διευρυνόμενη και άκρως ανταγωνιστική αγορά. Φυσικό επακόλουθο είναι ότι αυτό, στην όποια μορφή του, θα πρέπει ολοένα να εμπλουτίζεται και να διαφοροποιείται ποσοτικά και ποιοτικά, για να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου τουρίστα-καταναλωτή. Το γνωστικό αντικείμενο της τουριστικής οικονομικής μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά προς την κατεύθυνση αυτή, για την επιτυχία της τουριστικής επιχειρηματικότητας και την απρόσκοπτη τουριστική ανάπτυξη. Σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι η κατανόηση του θεωρητικού πλαισιού της τουριστικής οικονομικής από τη μικροοικονομική και μακροοικονομική σκοπιά των θεμάτων που σχετίζονται με την τουριστική ζήτηση και την πρόβλεψή της. Ειδικότερα, ασχολείται με τους επιμέρους παράγοντες που τη διαμορφώνουν (ανάγκες, κίνητρα, καταναλωτικά πρότυπα, διαδικασίες λήψης τουριστικών αποφάσεων, κλπ.), με την παραγωγή, το κόστος του τουρισμού και με την προσφορά του τουριστικού προϊόντος, καθώς και με τις κυριότερες μορφές τουριστικών αγορών και την ισορροπία τους, μέσα στις οποίες λειτουργούν οι τουριστικές μονάδες στη σύγχρονη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται ένα ειδικό θέμα της τουριστικής οικονομικής, ο Δορυφορικός Λογαριασμός Τουρισμού, λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει για την εκτίμηση της ποιοτικής και ποσοτικής διάστασης της τουριστικής δραστηριότητας.
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-218-438-8
Book pages: 
441
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Δρ. Δημήτρης Γ. Λαγός είναι καθηγητής Τουριστικής Οικονομικής και Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και πρόεδρος στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Σχεδιασμός, Πολιτική και Διοίκηση Τουρισμού". Είναι μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Διετέλεσε κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης (Σ.Ε.Δ.) του Πανεπιστημίου Αιγαίου (2010-2014). Έχει δημοσιεύσει σημαντικό αριθμό άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων σχετικά με τον τουρισμό.

Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-218-438-8
Book pages: 
441
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο