Product

Το αλφαβητάρι των μαντινάδων

Product

Το αλφαβητάρι των οικονομικών

Το αλφαβητάρι των μέσων

Κωδικός:
138764
Manufacturer: 
Αuthor: 
Description: 

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μάς μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων.

20,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μάς μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δύο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχή και τα μαζικά μέσα χρειάζονται το Ίντερνετ για να έρχονται σε επαφή με τις ομάδες-στόχους. Χρησιμοποιούμε όλοι μας τον όρο "παγκοσμιοποίηση". Παγκοσμιοποίηση σημαίνει απλά: ψηφιοποίηση, κινητοποίηση και δικτύωση της επικοινωνίας. Ο κόσμος της παγκόσμιας επικοινωνίας είναι μια γιγαντιαία επιφάνεια εργασίας, όπου δεν υπάρχουν πια τεχνικώς προνομιούχοι τόποι και όπου όλες οι ιεραρχίες έχουν ισοπεδωθεί. Και τι γίνεται με τους ανθρώπους; Κατανέμονται μέσα στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο σε τέσσερα πεδία της μοίρας, που σχηματίζονται από δύο σταυρωτά ζεύγη αντιθέτων: "φτωχοί έναντι πλουσίων" και "δικτυωμένοι έναντι μη δικτυωμένων". Όποιος θέλει λοιπόν να προσανατολιστεί μέσα σ' αυτό τον κόσμο πρέπει να κατανοήσει τα μέσα που τον καθορίζουν.
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-7793-82-Χ
Book pages: 
202
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Norbert Bolz γεννήθηκε στο Λουντβιξχάφεν της Γερμανίας το 1953. Σπούδασε φιλοσοφία, εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή με θέμα την αισθητική του Αdorno και τη διατριβή επ' υφηγεσία με θέμα "Φιλοσοφικός εξτρεμισμός κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου". Από το 2002 είναι καθηγητής στο Πολυτεχνείο του Βερολίνου, στο τμήμα Γλώσσα και Επικοινωνία. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο και παράλληλα δραστηριοποιείται στον χώρο της επικοινωνίας του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-7793-82-Χ
Book pages: 
202
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο