Product

Το διαδίκτυο

Product

Το διαδίκτυο στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και στο πλαίσιο της κοινωνίας των πολιτών

Το διαδίκτυο

Κωδικός:
91857
Description: 

Η ανάδειξη του διαδικτύου σε βασική υποδομή τής υπό διαμόρφωση Κοινωνίας της Πληροφορίας οδηγεί στην εμφάνιση νέων επικοινωνιακών δυνατοτήτων και κυρίως νέων οργανωτικών και επιχειρηματικών προτύπων. Μια επανάσταση "από τα κάτω" οδήγησε τελικά στη μετατροπή ενός συστήματος ενδοεπικοινωνίας κυρίως μεταξύ των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των ΗΠΑ σε ένα παγκόσμιο επικοινωνιακό σύστημα, που επηρεάζει ουσιαστικά την κοινωνική λειτουργία και τον οικονομικό μηχανισμό.

33,55 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η ανάδειξη του διαδικτύου σε βασική υποδομή τής υπό διαμόρφωση Κοινωνίας της Πληροφορίας οδηγεί στην εμφάνιση νέων επικοινωνιακών δυνατοτήτων και κυρίως νέων οργανωτικών και επιχειρηματικών προτύπων. Μια επανάσταση "από τα κάτω" οδήγησε τελικά στη μετατροπή ενός συστήματος ενδοεπικοινωνίας κυρίως μεταξύ των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των ΗΠΑ σε ένα παγκόσμιο επικοινωνιακό σύστημα, που επηρεάζει ουσιαστικά την κοινωνική λειτουργία και τον οικονομικό μηχανισμό. Το παρόν βιβλίο εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης και αλλαγής του διαδικτύου και τη συζήτηση σχετικά με τις δυνατότητες που δημιουργεί και τα προβλήματα που θέτει η μετάβαση στη δικτυακή οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται τα χαρακτηριστικά του ανταγωνισμού στις νέες δικτυακές αγορές και οι αλλαγές στις στρατηγικές απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του οργανωτικού συντονισμού επιτρέπει την απόκτηση οικονομιών ταχύτητας κυρίως μέσω της οριζόντιας επέκτασης των επιχειρήσεων, της διάδοσης των σχέσεων υπεργολαβίας και της δημιουργίας μιας δυνητικής αξιακής αλυσίδας. Οι εξελίξεις αυτές ενισχύουν την ευελιξία των επιχειρήσεων, αλλά πολλαπλασιάζουν τις πιέσεις στην αγορά εργασίας, ιδίως στις παραδοσιακές βιομηχανικές οικονομίες της Ευρώπης. Επιπλέον, οι διαφορές ως προς το επίπεδο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την ικανότητα της κάθε χώρας να συμμετέχει στη διαδικασία των τεχνολογικών αλλαγών και να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο. Υπό αυτές τις συνθήκες, η μετάβαση στην Κοινωνία της Πληροφορίας διαμορφώνει προϋποθέσεις για περαιτέρω επιδείνωση των διεθνών ανισοτήτων.
Subtitle: 
Ανάπτυξη και αλλαγή
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-03-3922-8
Book pages: 
443
Book Dimensions: 
24χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Νίκος Λέανδρος είναι αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σπούδασε οικονομικά στο Λονδίνο και στο Μάντσεστερ (Salford University), όπου και ανακηρύχθηκε διδάκτωρ των οικονομικών επιστημών. Δίδαξε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Salford και επί σειρά ετών εργάστηκε στη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Τράπεζας Ελλάδος. Ο Νίκος Λέανδρος έχει επιμεληθεί σειρά εκδόσεων για τα οικονομικά του βιβλίου στην Ελλάδα και στο παρελθόν διετέλεσε επιστημονικός σύμβουλος του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου και υπεύθυνος ερευνών για την αγορά του βιβλίου και τις εκδοτικές επιχειρήσεις. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα και μονογραφίες κυρίως σε θέματα που αφορούν στα οικονομικά των Μέσων, στην Κοινωνία της Πληροφορίας, στη βιομηχανική αναδιάρθρωση και στην κοινωνική ασφάλιση. Επίσης, είναι συγγραφέας των βιβλίων "Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα. Οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις" (Εκδόσεις Δελφίνι) και "Πολιτική Οικονομία των ΜΜΕ: Η αναδιάρθρωση της βιομηχανίας των Μέσων στην εποχή της πληροφορικής επανάστασης" (Εκδόσεις Καστανιώτη).

Subtitle: 
Ανάπτυξη και αλλαγή
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-03-3922-8
Book pages: 
443
Book Dimensions: 
24χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο