Product

Το εμπορικό μητρώο στο παράδειγμα του μητρώου Α.Ε.

Product

Το εμπόριο και τα δίκτυα διανομής και διάθεσης προϊόντων στην ΠΓΔΜ και στη Βουλγαρία

Το εμπορικό σήμα

Κωδικός:
126222
Description: 

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μάρκετινγκ, το εμπορικό σήμα μετατρέπεται, από γνώρισμα διαφοροποίησης, σε μια οντότητα που οι επιπτώσεις της στους κοινωνικούς φορείς και στις αλληλεπιδράσεις τους είναι αμέτρητες.

0,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μάρκετινγκ, το εμπορικό σήμα μετατρέπεται, από γνώρισμα διαφοροποίησης, σε μια οντότητα που οι επιπτώσεις της στους κοινωνικούς φορείς και στις αλληλεπιδράσεις τους είναι αμέτρητες. Πάνω σ' αυτό το καθαρά εταιρικό αντικείμενο, προτίθεται να διατυπώσει σκέψεις το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Benoit Heilbrunn, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών, ENA, HEC. Σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής του εμπορικού σήματος.
Subtitle: 
Τι γνωρίζω;
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-6776-52-2
Book pages: 
143
Book Dimensions: 
18χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο

Ο Benoit Heilbrunn είναι διδάκτωρ οικονομικών επιστημών, ENA, HEC. και σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής του εμπορικού σήματος.

Subtitle: 
Τι γνωρίζω;
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-6776-52-2
Book pages: 
143
Book Dimensions: 
18χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο