Product

Το επιχειρηματικό όραμα σε Business Plan

Product

Το επιχειρηματικό πνεύμα στις διαφημίσεις και τη λογοτεχνία της Θεσσαλονίκης (1900 - 1940)

Το επιχειρηματικό όραμα σε Business Plan

Κωδικός:
186625
Description: 

Ο σχεδιασμός είναι απαραίτητος σε όλες τις οικονομικές μονάδες. Κάθε σύγχρονο επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan) πρέπει να ικανοποιεί τα κριτήρια της ευελιξίας, της αποτελεσματικότητας και της προσαρμοστικότητας. Οι συγγραφείς, ένας πανεπιστημιακός δάσκαλος και ένα ανώτερο στέλεχος μεγάλης ελληνικής τράπεζας, συνδυάζουν τη θεωρία με την εμπειρική προσέγγιση και παρουσιάζουν ένα πρότυπο επιχειρηματικού σχεδίου που προσαρμόζεται σε κάθε σύγχρονη οικονομική μονάδα, μεγάλη ή μικρή, νεοιδρυθείσα ή παλαιότερη, καινοτόμα και υψηλής τεχνολογίας, παραγωγής αγαθών ή παροχής υπηρεσιών.

14,57 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Ο σχεδιασμός είναι απαραίτητος σε όλες τις οικονομικές μονάδες. Κάθε σύγχρονο επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan) πρέπει να ικανοποιεί τα κριτήρια της ευελιξίας, της αποτελεσματικότητας και της προσαρμοστικότητας. Οι συγγραφείς, ένας πανεπιστημιακός δάσκαλος και ένα ανώτερο στέλεχος μεγάλης ελληνικής τράπεζας, συνδυάζουν τη θεωρία με την εμπειρική προσέγγιση και παρουσιάζουν ένα πρότυπο επιχειρηματικού σχεδίου που προσαρμόζεται σε κάθε σύγχρονη οικονομική μονάδα, μεγάλη ή μικρή, νεοιδρυθείσα ή παλαιότερη, καινοτόμα και υψηλής τεχνολογίας, παραγωγής αγαθών ή παροχής υπηρεσιών. Δεν έχει σημασία ποια είναι η επιχείρηση. Αυτό που προέχει είναι η εφαρμογή ενός αποτελεσματικού σχεδιασμού.
Publications Date: 
2014
Book ISBN: 
960-218-806-5
Book pages: 
336
Publication Place: 
Αθήνα
Publications Date: 
2014
Book ISBN: 
960-218-806-5
Book pages: 
336
Publication Place: 
Αθήνα