Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72671 Ψήφοι
113 Σχόλια
 
   Facebook
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Κωδικός: 168299

Θεωρία, πρακτική και δεοντολογία
Συγγραφέας: Καζάζης, Νίκος
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
ISBN: 960-351-871-9
Έτος Έκδοσης: 2011
Κωδικός προϊόντος: 168299

Λιανική τιμή:46.00EUR

τιμή bibliopolio.gr 41.40EUR

Έκπτωση: 4.60EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Το Φαρμακευτικό μάρκετινγκ αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού μάρκετινγκ
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Υπότίτλος: Θεωρία, πρακτική και δεοντολογία
Κωδικός προϊόντος: 168299
ISBN: 960-351-871-9
Γλώσσα: Ελληνικά
Μήνας Έκδοσης: Σεπτεμβρίος
Έτος Έκδοσης: 2011
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 596
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Τόμοι: 1
Διαστάσεις: 24χ17



Καζάζης, Νίκος

Ο Νίκος Καζάζης είναι σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επιχειρησιακής Στρατηγικής με πολυετή διοικητική και ακαδημαϊκή πείρα Έχει διατελέσει για δώδεκα χρόνια Γενικός Διευθυντής του ICBS Athens Business School καθώς και διευθυντής και καθηγητής Μάρκετινγκ και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του πιστοποιημένου από το ΑΜΒΑ μεταπτυχιακού προγράμματος ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Kingston του Λονδίνου Έχει επίσης διατελέσει σύμβουλοςκαθηγητής Μάρκετινγκ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και συνεργάτης του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας Είναι επίσης πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Chartered Institute of Marketing της Μεγ Βρετανίας Κατά την εικοσαετή θητεία του ως διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικών επιχειρήσεων εργάστηκε ως διευθυντής στο τμήμα Μάρκετινγκ της Unilever Hellas Εμπορικός Διευθυντής Sales Services Director της AC Nielsen Hellas και Γεν Διευθυντής της Conquest Europe Έχει διατελέσει επίσης αντιπρόεδρος και ανεξάρτητο μέλος ΔΣ ανωνύμων εταιριών Διαθέτει πολύχρονη πείρα στην εκπαίδευση στελεχών μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων και οργανισμών όπως οι: Unilever S C Johnson Reckitt Colman Vodafone Groupe Schneider American Express Τράπεζα ΕΓΝΑΤΙΑ ΕΤΒΑ ΔΕΗ ΟΤΕ ΕΟΤ ΕΟΜΜΕΧ ΟΠΕ κα Έχει συνεργαστεί επίσης με πολλούς κρατικούς και ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς όπως η ΕΕΔΕ το ΕΛΚΕΠΑ κα Σπούδασε οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας πρώην ΑΣΟΕΕ και εξειδικεύθηκε στο Μάρκετινγκ Msc στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας Παρακολούθησε εκπαιδευτικά προγράμματα Διεθνούς και Στρατηγικού Μάνατζμεντ στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Unilever στο Λονδίνο και στο Ashridge Management College αντίστοιχα Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εκπαίδευση με εξειδίκευση στη μεθοδολογία της "Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης" Open Long Distance Learning Έχει λάβει μέρος ως προσκεκλημένος ομιλητής σε πολλά συνέδρια ενώ άρθρα και συνεντεύξεις του έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες "Ναυτεμπορική" "Κέρδος" "Εξπρές" καθώς και στα περιοδικά "Οικονομικός Ταχυδρόμος" "Έψιλον" Μηνιαία Επιθεώρηση για θέματα ΕΟΚ "Marketing Week" "Marketing Report" "Manager" και πολλά άλλα

Άλλα βιβλία του συγγραφέα

Αποτελεσματικό marketing για κερδοφόρες πωλήσεις  Αποτελεσματικό μάρκετινγκ για κερδοφόρες πωλήσεις  

 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
   Σχετικές κατηγορίες
Εταιρείες Μάρκετινγκ Υπηρεσίες υγείας - Ελλάς
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Σταμούλη Α.Ε.
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 
Αντίσταση Ηρωική Συμφωνία
Αντίσταση Ηρωική Συμφωνία
35.00EUR
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2018 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.