Product

Χρήση του Η/Υ και διαχείριση αρχείων

Product

Χρήση υπολογιστή

Χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

Κωδικός:
89145
Description: 

[...] Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι διττός:
α) Να λειτουργήσει ως ένα εύχρηστο και κατά το δυνατόν πλήρες επιστημονικό σύγγραμμα που θα βοηθήσει ουσιαστικά τόσο στην έρευνα της Γενικής Διδακτικής και της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών όσο και την έρευνα που αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού, και

14,68 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

[...] Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι διττός: α) Να λειτουργήσει ως ένα εύχρηστο και κατά το δυνατόν πλήρες επιστημονικό σύγγραμμα που θα βοηθήσει ουσιαστικά τόσο στην έρευνα της Γενικής Διδακτικής και της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών όσο και την έρευνα που αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού, και β) Να βοηθήσει ουσιαστικά τον ενεργό εκπαιδευτικό της Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερωθεί σχετικά με τις επικρατούσες απόψεις στο χώρο της Εκπαίδευσης με τη Χρήση Νέων Τεχνολογιών και στον τρόπο σχεδιασμού δραστηριοτήτων για το μάθημα του σε συγκεκριμένα πακέτα του αντικειμένου που διδάσκει, επιλογής και αξιολόγησης λογισμικών πακέτων και δραστηριοτήτων που του προτείνονται ώστε να βελτιώνει διαρκώς τη διδασκαλία του αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που του προσφέρει η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
Subtitle: 
Συνύπαρξη διδακτικής πράξης και τεχνολογίας
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-92182-0-2
Book pages: 
224
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Αθανάσιος Κυριαζής είναι καθηγητής του Τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Γεννημένος στη Λαμία, είναι απόφοιτος της Βαρβακείου Προτύπου Σχολής, πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και Διδάκτορας του ιδίου τμήματος. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αναφέρονται στη Συναρτησιακή Ανάλυση με έμφαση στη θεωρία δεσμών (bundles) και δραγμάτων (sheaves) επί τοπολογικών αλγεβρών, στην Αφηρημένη Μιγαδική Ανάλυση και στην Ολική Διαφορική Γεωμετρία, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει επιδείξει μια ιδιαίτερη ερευνητική δραστηριότητα σε θέματα εκπαιδευτικής τεχνολογίας και διδακτικής πράξης στο χώρο των νέων τεχνολογιών. Περισσότερες από σαράντα εργασίες του που αναφέρονται στα προηγούμενα αντικείμενα έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων με κριτές. Έχει ενεργή συμμετοχή σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό συνεδρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ υπήρξε επισκέπτης ερευνητής σε Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα των ΗΠΑ (University of Maryland, SUNY Buffalo κ.λπ.) και της Ευρώπης (κυρίως της Αγγλίας και της Ιταλίας). Στη μακροχρόνια θητεία του σε Πανεπιστήμια έχει διδάξει πλήθος μαθημάτων προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, έχει επιβλέψει διδακτορικές διατριβές και μεταπτυχιακές εργασίες, ενώ έχει συγγράψει εκθέσεις (referee's reports) για αρκετά διεθνή περιοδικά.

Subtitle: 
Συνύπαρξη διδακτικής πράξης και τεχνολογίας
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-92182-0-2
Book pages: 
224
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο