Product

110 Ασκήσεις ειδικού ενοχικού δικαίου

Product

12 Months of Delicacy

11th Thessaloniki International Doc Market

Κωδικός:
154354
Description: 

Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ - Αγορά Ντοκιμαντέρ (16-21 Μαρτίου 2009)

Η δημιουργία και λειτουργία του Τμήματος της Διεθνούς Αγοράς Θεσσαλονίκης (Thessaloniki International DocMarket) ήταν μια πρωτοβουλία του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης-Εικόνες του 21ου αιώνα και αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο των ελληνικών Φεστιβάλ.

0,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ - Αγορά Ντοκιμαντέρ (16-21 Μαρτίου 2009) Η δημιουργία και λειτουργία του Τμήματος της Διεθνούς Αγοράς Θεσσαλονίκης (Thessaloniki International DocMarket) ήταν μια πρωτοβουλία του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης-Εικόνες του 21ου αιώνα και αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο των ελληνικών Φεστιβάλ. Πρωταρχικός στόχος της Αγοράς, που κάθε χρόνο διοργανώνεται με την συνεργασία της ΕΡΤ Α.Ε., και με την υποστήριξη του προγράμματος MEDIA της Ε.Ε., είναι να ενισχύσει την εμπορική δραστηριότητα του σύγχρονου ντοκιμαντέρ παρουσιάζοντας ένα πλούσιο, αντιπροσωπευτικό και πολυσυλλεκτικό δείγμα της παγκόσμιας ετήσιας παραγωγής ντοκιμαντέρ και δίνοντας τη δυνατότητα σε έλληνες και ξένους δημιουργούς να προωθήσουν τη δουλειά τους ερχόμενοι σε επαφή με τους κατάλληλους αποδέκτες. Η Αγορά έκανε τα πρώτα της βήματα ως Βαλκανική, η ποιότητά της όμως δεν άργησε να προσελκύσει αγοραστές από όλη την Ευρώπη και να την μετατρέψει μέσα στα πέντε πρώτα χρόνια λειτουργίας της σε ευρωπαϊκή. Τα τελευταία χρόνια η Αγορά είναι πλέον διεθνής με συμμετέχοντες σημαντικά τηλεοπτικά κανάλια, διανομείς ακόμα και εκπροσώπους Φεστιβάλ από όλο τον κόσμο. Η συνεχώς αυξανόμενη προσέλευση των αγοραστών και το μεγάλο τους ενδιαφέρον για το πρόγραμμά της, της έχει ήδη χαρίσει μια θέση στο στερέωμα των παγκόσμιων αγορών. Ταυτόχρονα με την επιτυχία της η Αγορά έχει επιτύχει έναν ακόμα ιδιαίτερό στόχο της, την προβολή και στήριξη του ελληνικού ντοκιμαντέρ αφού παρουσιάζει πλέον ετησίως το σύνολο σχεδόν της ελληνικής παραγωγής, ανεξάρτητης και μη, και δίνει μια μοναδική ευκαιρία στους έλληνες ντοκιμαντερίστες όχι μόνο να έρθουν σε επαφή με ξένους συναδέλφους τους και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις του σύγχρονου ντοκιμαντέρ αλλά, ακόμη σημαντικότερο να παρουσιάσουν το έργο τους στους επαγγελματίες του χώρου και να μπορέσουν έτσι να το προβάλλουν διεθνώς και να βρουν την πρακτική εκείνη ανταπόκριση που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν το όραμά τους. Η Αγορά συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της προσδοκώντας να παραμείνει μια σταθερή και υπολογίσιμη δύναμη στο διεθνή χώρο.
Subtitle: 
Εικόνες του 21ου αιώνα, 16-21 Μαρτίου 2009
Publications Date: 
2009
Book pages: 
520
Book Dimensions: 
21χ11
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Εικόνες του 21ου αιώνα, 16-21 Μαρτίου 2009
Publications Date: 
2009
Book pages: 
520
Book Dimensions: 
21χ11
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο