Product

E-mail

Product

E-mail στην οδό Αγίου Όρους

E-mail πωλήσεις

Κωδικός:
127375
Description: 

Σύμφωνα με την κουλτούρα των πωλήσεων του εικοστού πρώτου αιώνα λαμβάνουμε αποφάσεις άμεσα, δεν προσχεδιάζουμε τις τηλεφωνικές κλήσεις και η επικοινωνία μας βασίζεται σε σκόρπιες σκέψεις που γράφουμε στα e-mail και που βλέπουμε τι αντίκτυπο έχουν μετά την "Αποστολή". Μολονότι το e-mail έκανε την επικοινωνία πιο εύκολη από ποτέ για τους πωλητές, είναι σημαντικό για την επιτυχία σας το μήνυμά σας να είναι σαφές, συνοπτικό και ακριβές.

14,61 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Σύμφωνα με την κουλτούρα των πωλήσεων του εικοστού πρώτου αιώνα λαμβάνουμε αποφάσεις άμεσα, δεν προσχεδιάζουμε τις τηλεφωνικές κλήσεις και η επικοινωνία μας βασίζεται σε σκόρπιες σκέψεις που γράφουμε στα e-mail και που βλέπουμε τι αντίκτυπο έχουν μετά την "Αποστολή". Μολονότι το e-mail έκανε την επικοινωνία πιο εύκολη από ποτέ για τους πωλητές, είναι σημαντικό για την επιτυχία σας το μήνυμά σας να είναι σαφές, συνοπτικό και ακριβές. Ο διάσημος γκουρού στο χώρο των πωλήσεων Stephan Schiffman αντιλαμβάνεται τα μοναδικά πλεονεκτήματα και τις δυσκολίες που προκύπτουν από τη χρήση του e-mail ως εργαλείου πωλήσεων. Το βιβλίο "e-mail πωλήσεις" προσφέρει αξιόπιστες στρατηγικές που σας βοηθούν να κατανοήσετε πότε και πώς να χρησιμοποιείτε το e-mail για να επικοινωνήσετε με έναν υφιστάμενο ή πιθανό πελάτη. Δίνονται βασικές οδηγίες σχετικά με τα εξής θέματα: - Καθορισμός της κατάλληλης έκτασης και μορφής των επαγγελματικών e-mail - Χρήση του σωστού τόνου - Επιλογή τίτλων θέματος που προσελκύουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη - Προσέγγιση του πιθανού πελάτη μέσω τηλεφώνου όταν αυτό θεωρείται πιο κατάλληλο.
Subtitle: 
Δοκιμασμένες τεχνικές με αποτελέσματα
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-8386-67-5
Book pages: 
155
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Stephan Schiffman, ο νούμερο 1 εκπαιδευτής σε θέματα εταιρικών πωλήσεων στην Αμερική, έχει γράψει πολλά βιβλία που έχουν γίνει best seller όπως τα "Cold Calling Techniques (That Really Work!)", 5η έκδοση, και "The 250 Sales Questions to Close the Deal". Ορισμένοι από τους πελάτες του είναι οι εξής εταιρείες: Aetna, AT&T, Blue Cross/Blue Shield, Boise Office Solutions, ChevronTexaco, Cox Communications, EMC, Federal Express, IBM, Merrill Lynch, Motorola, The New York Times, Sony και Waste Management.

Subtitle: 
Δοκιμασμένες τεχνικές με αποτελέσματα
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-8386-67-5
Book pages: 
155
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο