Κατηγορίες
 
- Xριστουγεννιάτικα βιβλία - Δώρα
- ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ -
eBooks
Βιογραφίες
Γενικά βιβλία
Γεύση Διατροφή
Γλώσσα
Εφαρμοσμένες επιστήμες
Θρησκεία
Ιστορία. Γεωγραφία
Καλές τέχνες
Κοινωνικές επιστήμες
Λογοτεχνία
Φιλοσοφία
Φιλοσοφία. Παραφυσικά φαινόμενα. Ψυχολογία
Φυσικές και θετικές επιστήμες
 
   Προσφορές
 
prosfores
 
   Ψηφοφορίες
 
Αγοράζετε μεταχειρισμένα βιβλία:
Σε καμιά περίπτωση.
Μονό σε περίπτωση που δεν υπάρχει καινούργιο.
Γιατί όχι; Αν είναι σε καλή κατάσταση.
Ναι, είναι πολύ πιο οικονομικό.
[ Αποτελέσματα ]
72833 Ψήφοι
115 Σχόλια
 
   Facebook
Eventmarketing

Eventmarketing

Κωδικός: 149899

Στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων
Eventmarketing Erlebnisstrategien für Marken
Συγγραφέας: Erber, Sigrun
Μεταφραστής: Πιστοφίδης, Αλέξανδρος Ε.
Εκδότης: Προπομπός
ISBN: 960-7860-33-0
Έτος Έκδοσης: 2009
Κωδικός προϊόντος: 149899

Λιανική τιμή:30.28EUR

τιμή bibliopolio.gr 27.25EUR

Έκπτωση: 3.03EUR
10%

 
Αποστολή σε<br> 1-2 ημέρες. Αποστολή σε
1-2 ημέρες.

Ποσότητα


Περιγραφή Είδους: Βιβλίο

Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους, αισθητές στον κόσμο.

Αυτό το βιβλίο σας δείχνει πώς θα αξιοποιήσετε καλύτερα το Eventmarketing, ώστε να οργανώνετε επαγγελματικά events.

- Βασικές γνώσεις, Event & Eventmarketing
- Σχεδιασμός Στρατηγικού Eventmarketing
- Σχεδιασμός Μεμονωμένων Μέτρων, Σκηνοθεσίας & Υλοποίησης
- Παραδείγματα στην Πράξη

Το Eventmarketing είναι ένας πρακτικός οδηγός, ο οποίος σας βοηθά να δημιουργήσετε τις πρώτες ιδέες και σας συνοδεύει μέχρι τον έλεγχο επιτυχίας.
Αυτοί που επιθυμούν να κερδίσουν αξιοποιώντας το Eventmarketing, χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο επικοινωνίας συστηματικά και με σχέδιο.
Δεν συνιστά όμως κάθε εκδήλωση ένα Event, ούτε ο καθένας που διοργανώνει ένα Event χρησιμοποιεί απαραιτήτως το Eventmarketing.


Λεπτομέρειες Είδους: Βιβλίο

Υπότίτλος: Στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων
Τίτλος πρωτότυπου: Eventmarketing Erlebnisstrategien für Marken
Κωδικός προϊόντος: 149899
ISBN: 960-7860-33-0
Γλώσσα: Ελληνικά
Γλώσσα Πρωτοτύπου: Γερμανικά
Μετάφραση από: Γερμανικά
Μήνας Έκδοσης: Δεκεμβρίος
Έτος Έκδοσης: 2009
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Αριθμός Σελίδων: 251
Είδος: Βιβλίο
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Τόμοι: 1
Διαστάσεις: 24χ17



Erber, Sigrun

H Sigrun Erber όταν πήρε το Magister στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία καθώς και στην Οικονομία είχε ήδη μια πλούσια και μοναδική εμπειρία σε επιχειρήσεις αλλά και στην επαγγελματική ομοσπονδία του κλάδου Το Αυστριακό βραβείο που έλαβε για την άρτια επιστημονική της εργασία ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον της για το "Eventmarketing" Η Sigrun Erber είναι μέλος της επιτροπής βραβείων του κλάδου και υπεύθυνη τύπου

Άλλα βιβλία του συγγραφέα


 
 
 
 
Δεν υπάρχουν κριτικές προϊόντων.
 
 
 
Γράψτε μια νέα κριτική
 
 
 
   Σχετικές κατηγορίες
Διοίκηση και οργάνωση Μάρκετινγκ
 
 
 
   Καλάθι αγορών
 
Αδειο καλάθι
 
Δωρεάν αποστολή  με παραγγελίες άνω των 70.00EUR στην Ελλάδα.
 
   Εκδότής
 
Προπομπός
Αλλα προϊόντα
 
   Παλιά & σπάνια βιβλία
 
 
   Σπάνια Βιβλία
 

Ο μυστικός κώδικας του Πυθαγόρα και η αποκρυπτογράφησι της διδασκαλίας του
Μη διαθέσιμη τιμή ...
 
   Ειδοποιήσεις
 
ΕιδοποιήσειςΕιδοποιείστε με για
αλλαγές/ανανεώσεις
του προϊόντος
Eventmarketing
 
Powered by osCommerce
Copyright ©2002-2019 geostatik & bibliopolio.gr . All rights reserved.