Product

Η θέαση της σιωπής στο θέατρο του Ανδρέα Στάικου

Product

Η θεατρική κριτική στην Αθήνα του Μεσοπολέμου

Η θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο

Κωδικός:
120099
Description: 

Η ερευνητική μελέτη που παρουσιάζεται σ' αυτό το βιβλίο σχετίζεται με την ανάπτυξη και την εφαρμογή κατάλληλων παιδαγωγικών παρεμβάσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Η σκοποθεσία της εστιάστηκε στη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών, με τη βοήθεια των εννοιών και των τεχνικών της διαπροσωπικής επικοινωνίας.

18,22 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η ερευνητική μελέτη που παρουσιάζεται σ' αυτό το βιβλίο σχετίζεται με την ανάπτυξη και την εφαρμογή κατάλληλων παιδαγωγικών παρεμβάσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Η σκοποθεσία της εστιάστηκε στη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών, με τη βοήθεια των εννοιών και των τεχνικών της διαπροσωπικής επικοινωνίας. Στόχος της ερευνητικής μελέτης ήταν να εξετάσει τις παραμέτρους της προβληματικής συμπεριφοράς των μαθητών κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τις απαιτούμενες διαδικασίες για να βελτιωθεί η επικοινωνία ανάμεσα στον δάσκαλο-εμψυχωτή και τους μαθητές, και τα αποτελέσματα που παρατηρήθηκαν κατά την διάρκεια της εφαρμογής ενός πειραματικού προγράμματος με δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού. Η υλοποίηση αυτής της ερευνητικής μελέτης έγινε στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής σε Δημοτικό σχολείο της Αθήνας, το σχολικό έτος 2003-04, όπου αυτό το μάθημα διδάχτηκε σ' όλες τις τάξεις, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με βάση τα πορίσματα αυτής της ερευνητικής μελέτης μπορεί να υποστηριχθεί ότι κάθε δάσκαλος της Θεατρικής Αγωγής, ο οποίος θα αντιμετώπιζε παρόμοια προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών, θα είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ανάλογες πειραματικές διαδικασίες, για να τροποποιήσει τα στοιχεία αυτών των προβληματικών καταστάσεων. Τέλος, θεωρούμε ότι η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα αυτής της ερευνητικής μελέτης θα αποβούν χρήσιμα στην εκπαιδευτική κοινότητα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Subtitle: 
Μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-02-2084-0
Book pages: 
294
Book Dimensions: 
21χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο

Ο Αστέριος Τσιάρας γεννήθηκε στη Λάρισα το 1964. Σπούδασε Παιδαγωγικά και Κοινωνιολογία. Το 2003 απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, με μια εργασία για την Παιδαγωγική του Θεάτρου.
Έχει λάβει μέρος ως εισηγητής σε πολλές εκπαιδευτικές ημερίδες, έχει μιλήσει στο ραδιόφωνο, έχει δημοσιεύσει έξι βιβλία και αρκετά άρθρα για θέματα που αφορούν στη διδακτική του θεάτρου στην εκπαίδευση. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία του Εκπαιδευτικού Δράματος και του θεατρικού παιχνιδιού σε παιδιά, εφήβους και ενηλίκους.
Είναι εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και εργάζεται με απόσπαση στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, διδάσκει στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Subtitle: 
Μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-02-2084-0
Book pages: 
294
Book Dimensions: 
21χ15
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο