Product

Οριενταλισμός στα όρια

Product

Ορίζοντας το έθνος στα Βαλκάνια

Ορίζοντας τα θέματα

Κωδικός:
98695
Description: 

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται.

14,38 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κυβερνώντες, εξαρτάται από το συσχετισμό δυνάμεων ανάμεσα σε ποικίλα πεδία κοινωνικής και πολιτικής δράσης (δημοσιογράφοι, διανοούμενοι, ομάδες συμφερόντων, συνδικάτα, εκδότες, πολιτικοί κλπ.). Πρόκειται δηλαδή για έναν τρόπο άσκησης εξουσίας που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες.
Subtitle: 
Τα ΜΜΕ, οι πολιτικοί και το κοινό
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-02-1908-7
Book pages: 
229
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο James W. Dearing είναι αναπληρωτής καθηγητής Επικοινωνίας στο Michigan State University και διευθυντής του Health and Risk Communication Center. Διδάσκει μαθήματα σχετικά με μοντέλα κοινωνικής μεταβολής, ερευνητικό σχεδιασμό, αξιολόγηση προγραμμάτων, θεωρία της μαζικής επικοινωνίας και τεχνολογία της πληροφορίας σε οργανισμούς. Διετέλεσε ερευνητικός υπεύθυνος σε έρευνες που χρηματοδοτήθηκαν από το U.S. National Science Foundation, την U.S. Environmental Protection Agency και την Agency for Health Care Policy and Research. Το 1994 ήταν επισκέπτης επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Michigan και τιμήθηκε από την U.S. Knowledge Utilization Society με το βραβείο Thomas J. Kiresuk για Διάκριση στην Επιστημονική Έρευνα. Έχει συγγράψει τέσσερα βιβλία, μεταξύ των οποίων και το "Growing a Japanese City: Communication in Scientific Research" (1995).

Subtitle: 
Τα ΜΜΕ, οι πολιτικοί και το κοινό
Publications Date: 
2005
Book ISBN: 
960-02-1908-7
Book pages: 
229
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο