Product

Σύγχρονα θέματα συστημάτων αυτόματου ελέγχου

Product

Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής

Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής

Κωδικός:
80363
Manufacturer: 
Description: 

Η ύπαρξη ποικιλόμορφων παιδαγωγικών προβλημάτων δεν επιτρέπεται να αγνοηθεί, αλλά ούτε και να αμφισβητηθεί. Η παρατηρούμενη καθημερινά ραγδαία μεταβολή των ορίων της επιστημονικής γνώσης καθιστά επιβεβλημένη την αναγκαιότητα διεπιστημονικής προσέγγισης των αναφυόμενων προβλημάτων της παιδαγωγικής πράξης και τη διατήρηση της εγρήγορσης των ανθρώπων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

16,52 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η ύπαρξη ποικιλόμορφων παιδαγωγικών προβλημάτων δεν επιτρέπεται να αγνοηθεί, αλλά ούτε και να αμφισβητηθεί. Η παρατηρούμενη καθημερινά ραγδαία μεταβολή των ορίων της επιστημονικής γνώσης καθιστά επιβεβλημένη την αναγκαιότητα διεπιστημονικής προσέγγισης των αναφυόμενων προβλημάτων της παιδαγωγικής πράξης και τη διατήρηση της εγρήγορσης των ανθρώπων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παραθέτοντας ως παραδείγματα τις «πολύμορφες εκφάνσεις» των μαθησιακών δυσκολιών και την πολυπλοκότητα της γλωσσικής κατανόησης, αποδεχόμαστε συνειδητά τη δυσκολία που χαρακτηρίζει το εγχείρημα της αντιμετώπισης των παιδαγωγικών προβλημάτων. Στη συνέχεια, ξεκινώντας από θεωρητικούς- επιστημολογικούς προβληματισμούς γύρω από τη σχέση ατόμου-κοινωνίας και τη δυνατότητα μεθοδολογικής προσέγγισης της σχέσης αυτής κατά την παιδαγωγική πράξη, καταλήγουμε στη συγκρότηση του γνωστικού αντικειμένου της Ειδικής Παιδαγωγικής ως αυτόνομης επιστήμης που έχει κεντρικό σημείο αναφοράς την προβληματική παιδαγωγική κατάσταση. Στο σημείο αυτό προκύπτουν δύο δυσκολίες: Πρώτον η ανάγκη υιοθέτησης του προσφορότερου ερμηνευτικού μοντέλου ώστε να γίνει η αναγκαία μετατόπιση από την απλή περιγραφή της προβληματικής κατάστασης στο πώς και με ποιον τρόπο εκδηλώνεται αυτή και γίνεται αντιληπτή τόσο σε ενδοποσωπικό όσο και σε διαπροσωπικό επίπεδο. Δεύτερον, η ανάγκη ύπαρξης μιας ασφαλούς Παιδαγωγικής Διαγνωστικής. Και εδώ είναι που παραθέτουμε το σχεδίασμα μιας μελλοντικής προσπάθειας για μια πολύπλευρη Παιδαγωγική Διαγνωστική Αξιολόγηση (ΠΑΙ.ΔΙ.Α.), η οποία διανοίγει νέους ορίζοντες για μελλοντικές έρευνες. Το βιβλίο αυτό παραδίδεται στην καλοπροαίρετη κρίση του αναγνώστη, με επίγνωση των πιθανών ατελειών. Παρ' όλα αυτά αναζητά επιμόνως διεξόδους της "μεταβαλλόμενης παιδαγωγικής πραγματικότητας" με σκοπό την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ποικίλων προβλημάτων που προκύπτουν σε επίπεδο εννοιολογικό-προσδιοριστικό των όρων, μεθοδολογικό-διαγνωστικό και πρακτικό-παρεμβατικό.
Subtitle: 
Προβληματισμοί, αναζητήσεις και προοπτικές
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-8077-97-4
Book pages: 
239
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Γεώργιος Δ. Δράκος σπούδασε στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στο τμήμα της Θεραπευτικής Παιδαγωγικής.
Η διδακτορική του διατριβή τιμήθηκε με το βραβείο Gustav-Otto Kanter.
΄Εχει εργαστεί στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας, στην Παιδαγωγική Ακαδημία και από το 1989 στα Πανεπιστήμια Ιωαννίνων και Αθηνών.
Διετέλεσε αντιπρόεδρος του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης, αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και πρόεδρος της Ειδικής Αγωγής, ενώ είναι γενικός γραμματέας της Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος.
Συγγράμματα, επιστημονικές μελέτες, άρθρα και έρευνές του έχουν δημοσιευτεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Ο κ. Δράκος είναι καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 1998 και διδάσει στον τομέα Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας καθώς και στα μεταπτυχιακά προγράμματα της Ειδικής Αγωγής - Λογοθεραπείας και Συμβουλευτικής.

Subtitle: 
Προβληματισμοί, αναζητήσεις και προοπτικές
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-8077-97-4
Book pages: 
239
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο