Product

Μικρά πάθη

Product

Μικρά παιδιά, μεγάλα ταλέντα

Μικρά παιδιά, μεγάλα μαθηματικά νοήματα

Κωδικός:
123313
Description: 

Οι θεωρητικές κι εμπειρικές γνώσεις που έχουν συγκεντρωθεί στον επιστημονικό χώρο της μαθηματικής εκπαίδευσης είναι εκτενείς και κάθε προσπάθεια διαμόρφωσης μιας νέας μαθησιακής και διδακτικής πραγματικότητας χρειάζεται απαραίτητα την αξιοποίηση όλων αυτών των δεδομένων. Ιδιαίτερα στο χώρο της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, η επιστημονική αναζήτηση έχει διευρυνθεί και η σύνθεση των προβληματισμών και των ευρημάτων κρίνεται απαραίτητη τόσο για τους νέους ερευνητές, όσο και για τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς.

Την ανάγκη αυτή επιχειρεί να καλύψει το βιβλίο αυτό.

16,20 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι θεωρητικές κι εμπειρικές γνώσεις που έχουν συγκεντρωθεί στον επιστημονικό χώρο της μαθηματικής εκπαίδευσης είναι εκτενείς και κάθε προσπάθεια διαμόρφωσης μιας νέας μαθησιακής και διδακτικής πραγματικότητας χρειάζεται απαραίτητα την αξιοποίηση όλων αυτών των δεδομένων. Ιδιαίτερα στο χώρο της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, η επιστημονική αναζήτηση έχει διευρυνθεί και η σύνθεση των προβληματισμών και των ευρημάτων κρίνεται απαραίτητη τόσο για τους νέους ερευνητές, όσο και για τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς. Την ανάγκη αυτή επιχειρεί να καλύψει το βιβλίο αυτό. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζει γενικά στοιχεία για τη μαθηματική εκπαίδευση, τεκμηριώνει την ανάγκη συστηματικής μαθηματικής εκπαίδευσης στις ηλικίες 4-8 χρονών, συστηματοποιεί τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας αναφορικά με τα Μαθηματικά και διερευνά την τάξη των Μαθηματικών όπως διαμορφώνεται με βάση τις νέες αυτές θεωρήσεις. Στο δεύτερο μέρος εξειδικεύει τις ερευνητικές και πρακτικές προσεγγίσεις στους συγκεκριμένους άξονες των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών που προτείνονται στα σύγχρονα προγράμματα σπουδών για τις ηλικίες αυτές και παραθέτει μια σύνθεση ευρημάτων και διδακτικών προτάσεων. Το πρόβλημα της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών είναι περίπλοκο και η διδασκαλία κάθε στοιχείου μαθηματικής γνώσης προϋποθέτει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που στηρίζεται στα συμπεράσματα των ερευνών και τις διδακτικές εφαρμογές που δοκιμάζονται τα τελευταία χρόνια. Αν και το ειδικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση μαθηματικών εννοιών αναφέρεται στη συγκεκριμένη ηλικία, οι εκπαιδευτικοί των μεγαλύτερων βαθμίδων θα βρουν ενδιαφέροντα ερευνητικά στοιχεία και εφαρμογές, καθώς οι θεωρητικές βάσεις της διδασκαλίας των Μαθηματικών σε όλες τις ηλικίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά.
Subtitle: 
Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-01-1141-3
Book pages: 
307
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Μαριάννα Τζεκάκη είναι Αν. Καθηγήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με αντικείμενο τη διδασκαλία και μάθηση μαθηματικών εννοιών. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση, την επιμόρφωση και τη μετεκπαίδευση και ερευνητική δραστηριότητα σε θέματα διδασκαλίας των Μαθηματικών, σχεδιασμού και υλοποίησης μαθηματικών δραστηριοτήτων και ανάλυσης διδακτικών φαινομένων στην τάξη των Μαθηματικών. Έχει επίσης σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, είναι συγγραφέας του βιβλίου "Μαθηματικές δραστηριότητες για την προσχολική ηλικία" (1996) κι επιμελήθηκε την έκδοση του τόμου "Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία των μαθηματικών" που αποτέλεσε τη σύνθεση ενός ερευνητικού έργου αναφορικά με τη μαθηματική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Είναι μέλος εθνικών και διεθνών ενώσεων σχετικών με τη μαθηματική εκπαίδευση και γραμματέας της Ένωσης Ερευνητών στη Διδακτική των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ).

Subtitle: 
Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-01-1141-3
Book pages: 
307
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο