Product

Μάνατζμεντ επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών

Product

Μάνατζμεντ Ι

Μάνατζμεντ Ι

Κωδικός:
85753
Manufacturer: 
Description: 

Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει την διδακτέα ύλη των βασικών θεμάτων της διδασκαλίας του μαθήματος "Εισαγωγή στη διοίκηση επιχειρήσεων" των Σχολών Διοίκησης και Οικονομίας των ΤΕΙ και ΑΕΙ.

16,52 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει την διδακτέα ύλη των βασικών θεμάτων της διδασκαλίας του μαθήματος "Εισαγωγή στη διοίκηση επιχειρήσεων" των Σχολών Διοίκησης και Οικονομίας των ΤΕΙ και ΑΕΙ. [...] Η οργάνωση της ύλης έχει γίνει σε επτά κεφάλαια που αναλύουν τη σύγχρονη Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων και οργανισμών, το ευρύ περιεχόμενο της έννοιας του Μάνατζμεντ, τα επί μέρους έργα των Μάνατζερς, τις σχέσεις του Μάνατζμεντ προς τις λοιπές επιστήμες της διοικήσεως, τα συστήματα διοικήσεως επιχειρήσεων και οργανισμών, τις βασικές αρχές του Προγραμματισμού, Οργανώσεως, Διευθύνσεως, Συντονισμού και Ελέγχου, την ανάλυση των Σκοπών της και τέλος δίδεται ιδιαίτερη σημασία την περιγραφή λειτουργίας και τον Έλεγχο του Συστήματος Παραγωγής. [...] (από τον πρόλογο του συγγραφέα)
Subtitle: 
Εισαγωγή στη διοίκηση επιχειρήσεων
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-286-799-Χ
Book pages: 
268
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Εισαγωγή στη διοίκηση επιχειρήσεων
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-286-799-Χ
Book pages: 
268
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο