Product

Αποτελεσματικές διδακτικές στρατηγικές για μια επιτυχημένη ένταξη

Product

Αποτελεσματική διαχείριση εργασιακού στρες

Αποτελεσματική διαφήμιση

Κωδικός:
199144
Description: 

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη.

78,23 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη. Το βιβλίο "Αποτελεσματική Διαφήμιση: Πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες" καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν. Το βιβλίο είναι δομημένο σε έξι μέρη: 1. Εισαγωγή στη διαφήμιση εξέλιξη διαφήμισης, περιβάλλον διαφήμισης, επιχειρηματικότητα και διαφήμιση 2. Κατανοώντας το κοινό-στόχο τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ, επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών 3. Το σχέδιο account planning και έρευνα, σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC 4. Η δημιουργική διαδικασία στρατηγική και διαδικασίες για τη δημιουργία της διαφήμισης, εικαστικό και κείμενο για τη δημιουργική εκτέλεση 5. Προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο έντυπη διαφήμιση, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ψηφιακά διαδραστικά μέσα, εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προϊόντα προώθησης 6. Ενσωματώνοντας στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ media planning and buying, IMC: άμεσο μάρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο όχι μόνο για τους φοιτητές και τα στελέχη που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και για όλους εκείνους που με τις αποφάσεις τους επηρεάζουν την απόδοση των οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και της οικονομίας γενικότερα.
Subtitle: 
Πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-7745-38-8
Book pages: 
538
Book Dimensions: 
29χ22
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο
Subtitle: 
Πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-7745-38-8
Book pages: 
538
Book Dimensions: 
29χ22
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο