Product

Η θεωρία της λογοτεχνίας στην πράξη της διδασκαλίας

Product

Η θεωρία της μελωδικής ανάγνωσης και η πρακτική της

Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα

Κωδικός:
80445
Αuthor: 
Description: 

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια πλήρη και συγκροτημένη εισαγωγή στις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις της επικοινωνιακής έρευνας και θεωρίας.
-Αποτελεί μια πλήρη επισκόπηση στα βασικά συστατικά της μαζικής επικοινωνίας -τον πομπό, το μήνυμα, το κοινό.
-Αναφέρεται στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, κινηματογράφο, μουσική, τα νέα τηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο.
-Δείχνει με ποιο τρόπο οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μαζική επικοινωνία συσχετίζονται με την ευρύτερη αντίληψή μας για την κοινωνία και τον πολιτισμό.

37,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of print but in stock

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια πλήρη και συγκροτημένη εισαγωγή στις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις της επικοινωνιακής έρευνας και θεωρίας. -Αποτελεί μια πλήρη επισκόπηση στα βασικά συστατικά της μαζικής επικοινωνίας -τον πομπό, το μήνυμα, το κοινό. -Αναφέρεται στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, κινηματογράφο, μουσική, τα νέα τηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο. -Δείχνει με ποιο τρόπο οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μαζική επικοινωνία συσχετίζονται με την ευρύτερη αντίληψή μας για την κοινωνία και τον πολιτισμό. -Προσφέρει ένα λεξικό αποτελούμενο από περίπου εκατό λήμματα και έννοιες για τη μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Με το βιβλίο αυτό, ο Ντένις ΜακΚουέιλ δημιουργεί μια νέα και εξαιρετικά σύγχρονη εγκυκλοπαίδεια για τη θεωρία και την έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αποτελείται από έξι μέρη που καλύπτουν τις θεωρίες, τις δομές, την οργάνωση, το περιεχόμενο, το ακροατήριο και τις επιδράσεις της μαζικής επικοινωνίας. Επιπλέον, το βιβλίο συμπεριλαμβάνει τις νεότερες θεωρίες για τη ψηφιακή επικοινωνία, την Κοινωνία της Πληροφορίας και την παγκοσμιοποίηση, καθώς και τις θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα. Προσφέρει, επίσης, διαγράμματα, προσπαθώντας να απεικονίσει τα βασικά στοιχεία των θεωριών, και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις σχέσεις των δύο φύλων, στην παγκοσμιοποίηση της επικοινωνίας, στις έρευνες για το ακροατήριο, στην πρόσληψη των μηνυμάτων των ΜΜΕ, στις δομές και τις λειτουργίες των επικοινωνιακών θεσμών, αποτιμώντας παράλληλα το ρόλο των ΜΜΕ στη σύγχρονη δημοκρατία.
Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-03-3301-7
Book pages: 
606
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Ντένις ΜακΚουέιλ είναι Ομότιμος Καθηγητής στη Μαζική Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και έχει γράψει μια σειρά βιβλίων, ανάμεσά τους το "Media Perfomance" (Sage, 1992), το "Audience Analysis" (Sage, 1997) και τα "Σύγχρονα Μοντέλα Επικοινωνίας" (Pearson Education Ltd., 1993, ελλ. έκδοση Εκδόσεις Καστανιώτη, 2001). Διευθύνει την επιστημονική επιθεώρηση European Journal of Communication και έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες μελέτες σε ακαδημαϊκές επιθεωρήσεις και βιβλία.

Publications Date: 
2003
Book ISBN: 
960-03-3301-7
Book pages: 
606
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο