Product

Man in the Midst of Immensities, the Works of Georgos Heimonas

Product

Management - Marketing θεάτρου

Management

Κωδικός:
69523
Manufacturer: 
Description: 

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.

24,92 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.
Subtitle: 
Μια σύγχρονη άποψη
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-431-778-4
Book pages: 
303
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός από το Α.Π.Θ. και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου Master of Science στο βιομηχανικό μάνατζμεντ, από το Cranfield University της Μ. Βρετανίας. Επίσης, είναι υποψήφιος Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Εργάζεται ως καθηγητής στο Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών ICBS, ως επιστημονικός συνεργάτης στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και ως επιστημονικός υπεύθυνος της ενότητας "Οικονομία και Διοίκηση" σε Κ.Ε.Κ. Παράλληλα, έχει διατελέσει ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διοίκησης ποιότητας, παραγωγής και Logistics.

Subtitle: 
Μια σύγχρονη άποψη
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-431-778-4
Book pages: 
303
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Θεσσαλονίκη
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο