Product

Super Condom

Product

Super Hero Teza

Super Flops

Κωδικός:
148808
Description: 

Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία; Πολλά βιβλία υπόσχονται "συνταγές επιτυχίας", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό "βιβλίο της Aποτυχίας" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε!

14,59 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία; Πολλά βιβλία υπόσχονται "συνταγές επιτυχίας", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό "βιβλίο της Aποτυχίας" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε! Αν γνωρίζατε ότι η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων που φθάνουν στα ράφια των καταστημάτων αποτυγχάνουν εμπορικά, τότε εύλογα θα αναρωτιόσαστε ποιοι είναι οι λόγοι της αποτυχίας. Και το αμέσως επόμενο ερώτημα θα ήταν ποιες υπήρξαν οι μεγαλύτερες αποτυχίες των επιχειρηματικών κολοσσών. Αν πιστεύετε και εσείς ότι "η αποτυχία είναι η μητέρα της επιτυχίας" (σύμφωνα με την κινέζικη λαϊκή σοφία), τότε αυτό το βιβλίο θα τεκμηριώσει την παροιμία και, συγχρόνως, θα ενδυναμώσει την πίστη σας ότι είσαστε ήδη στον δρόμο για την επιτυχία. New Coke: Η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα παγκοσμίως, ένα blind test και 4 εκατ. δολάρια υπήρξαν τα απαραίτητα συστατικά της συνταγής για τη μεγαλύτερη επιχειρηματική γκάφα του 20ού αιώνα: τη New Coke της Coca-Cola. Ford Edsel: Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τεχνολογική καινοτομία, πρωτοποριακό σχεδιασμό και δυνατή μηχανή έχει όλα τα εχέγγυα για να σπάσει ρεκόρ πωλήσεων. Μόνο που το Ford Edsel αποτέλεσε ...το στατιστικό λάθος στο νόμο των πιθανοτήτων. Iridium: Το "τέλειο" προϊόν που στηρίχτηκε στο πλέον "ατελές" επιχειρηματικό πλάνο ήταν το Iridium που υποσχέθηκε επικοινωνία οπουδήποτε και ανά πάσα χρονική στιγμή χωρίς όμως να τηρήσει τις υποσχέσεις του. Ιός του AIDS: Ένας "ιός δειλός και ευάλωτος", σύμφωνα με τον καθηγητή μοριακής βιολογίας Δρ Πέτερ Ντούεσμπεργκ, αποδείχτηκε "θαρραλέος" και "ανθεκτικός" στις προσπάθειες εξόντωσής του σκοτώνοντας δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους, για περισσότερες από δύο δεκαετίες τώρα.
Subtitle: 
Οι μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-351-803-4
Book pages: 
228
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης γεννήθηκε στις 6-2-1969. Τον Ιούνιο του 1991 τελείωσε το τμήμα της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς. Τον Ιούνιο του 1993 πήρε το MBA από το Cleveland State University (C.S.U.).
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko - Barilla και για τρία χρόνια στη σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στην Ανάβυσσο ως ωρομίσθιος καθηγητής οικονομικών μαθημάτων και τουριστικού μάρκετινγκ. Από το 2000 εργάζεται στη Le Monde ως ωρομίσθιος καθηγητής στο τουριστικό μάρκετινγκ. Επίσης, έχει εργαστεί σε δημόσια ΙΕΚ και έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης στα προγράμματα του ΟΕΕΚ. Κατά καιρούς είναι εισηγητής σε σεμινάρια γύρω από το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, που απευθύνονται σε ανέργους και υπαλλήλους επιχειρήσεων.
Είναι μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών του Υπουργείου Εργασίας και αξιολογεί εκπαιδευτικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Subtitle: 
Οι μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-351-803-4
Book pages: 
228
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο