Product

Torone

Product

Total ECCE Test Book

Total Business Success

Κωδικός:
141712
Description: 

[...] Το βιβλίο που κρατάτε δεν προσφέρεται απλώς για ανάγνωση· προσφέρει λύσεις σε καθημερινά ζητήματα. Με αφετηρία τον ίδιο τον επιχειρηματία εστιάζει, με συγκροτημένα βήματα, στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, διαδικασιών και τρόπων, μέσω των οποίων αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι δυσκολίες και τα προβλήματα και θεμελιώνεται με επιτυχημένη πορεία για τη μικρομεσαία επιχείρηση.

17,42 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

[...] Το βιβλίο που κρατάτε δεν προσφέρεται απλώς για ανάγνωση· προσφέρει λύσεις σε καθημερινά ζητήματα. Με αφετηρία τον ίδιο τον επιχειρηματία εστιάζει, με συγκροτημένα βήματα, στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, διαδικασιών και τρόπων, μέσω των οποίων αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι δυσκολίες και τα προβλήματα και θεμελιώνεται με επιτυχημένη πορεία για τη μικρομεσαία επιχείρηση. Σε αυτό το πλαίσιο το "Total Business Success" καταφέρνει να συγκεράσει τη στρατηγική θεώρηση με πρακτικές παραμέτρους και να αναδειχθεί σε μια δημιουργική πρόταση για την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. [...] (από τον πρόλογο του Κωνσταντίνου Χ. Μίχαλου, Προέδρου Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών)
Subtitle: 
Ένας πρακτικός οδηγός επιβίωσης για επιχειρήσεις
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-351-788-7
Book pages: 
204
Book Dimensions: 
24χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Γεννήθηκε στη Νίκαια του Πειραιά το 1961, με καταγωγή από τη νήσο Άνδρο. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων (Μ.Β.Α.). Έχει 25ετή εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος πωλήσεων και μάρκετινγκ σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Επίσης σύμβουλος επιχειρήσεων και ειδικός σύμβουλος επικοινωνίας. Σήμερα είναι γενικός διευθυντής στον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος. Εισηγητής διαλέξεων και σεμιναρίων με αντικείμενο την πολιτική επικοινωνία, το μάνατζμεντ, τις πωλήσεις κ.ά. Έχει δημοσιεύσει πλειάδα άρθρων πολιτικο-κοινωνικού περιεχομένου και πολιτικής επικοινωνίας, σε έγκριτες εφημερίδες και περιοδικά και είναι συγγραφέας των βιβλίων: "Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση", "Η επιχειρησιακή επικοινωνία", "Ο ρόλος του ηγέτη-μάνατζερ στη σύγχρονη επιχείρηση" κ.ά.

Subtitle: 
Ένας πρακτικός οδηγός επιβίωσης για επιχειρήσεις
Publications Date: 
2009
Book ISBN: 
960-351-788-7
Book pages: 
204
Book Dimensions: 
24χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο