Έρευνα Marketing
Το βιβλίο αυτό, συνδυάζοντας τη μεθοδική ακαδημαϊκή προσέγγιση με τον απλό και κατανοητό λόγο, έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στον παραγωγό και τον πελάτη, προσφέροντας την αναγκαία πρακτική γνώση για την οργάνωση μιας επιχειρησιακής έρευνας αγοράς. Τεχνικές επαφής, δομημένες ή αδόμητες προσεγγίσεις, σύνταξη ερωτηματολογίου, τεχνικές δειγματοληψίας, μελέτη των κινήτρων και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, οργάνωση και εκτέλεση μιας ποιοτικής έρευνας αποτελούν τα συστατικά στοιχεία της έρευνας αγοράς, τα οποία πραγματεύεται το βιβλίο.