Product

Όλοι οι πόλεμοι πρέπει να τελειώνουν

Product

Όλοι οι φίλοι στη λέσχη του Μίκυ!

Όλοι οι σωστοί ελιγμοί

Κωδικός:
57196
Manufacturer: 
Description: 

Θέτοντας ως στόχο τη διαφοροποίηση της επιχείρησης από τους ανταγωνιστές της, που της εξασφαλίζει μια μοναδική στρατηγική θέση, ο Κ. Μαρκίδης βοηθάει τους μάνατζερ να εστιάσουν την προσοχή τους στις κρίσιμες επιλογές που βρίσκονται στην καρδιά όλων των καινοτόμων στρατηγικών.
Το Όλοι οι Σωστοί Ελιγμοί αποκαλύπτει πώς η δημιουργική σκέψη οδηγεί στη στρατηγική καινοτομία, δηλαδή ποια είναι τα μυστικά που κάνουν τους επιτυχημένους επιτελικούς της στρατηγικής να ξεχωρίζουν από τους άλλους.

16,92 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Θέτοντας ως στόχο τη διαφοροποίηση της επιχείρησης από τους ανταγωνιστές της, που της εξασφαλίζει μια μοναδική στρατηγική θέση, ο Κ. Μαρκίδης βοηθάει τους μάνατζερ να εστιάσουν την προσοχή τους στις κρίσιμες επιλογές που βρίσκονται στην καρδιά όλων των καινοτόμων στρατηγικών. Το Όλοι οι Σωστοί Ελιγμοί αποκαλύπτει πώς η δημιουργική σκέψη οδηγεί στη στρατηγική καινοτομία, δηλαδή ποια είναι τα μυστικά που κάνουν τους επιτυχημένους επιτελικούς της στρατηγικής να ξεχωρίζουν από τους άλλους.
Subtitle: 
Οδηγός για την κατάστρωση μιας πρωτοποριακής στρατηγικής
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-218-223-7
Book pages: 
241
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

O Constantinos C. Markides είναι καθηγητής στρατηγικής και διεθνούς διοίκησης και πρόεδρος του Τμήματος Στρατηγικής στο London Business School. Διετέλεσε στέλεχος της Αναπτυξιακής Τράπεζας Κύπρου και ερευνητής στο Harvard Business School. Έχει διδάξει σε σεμινάρια πολλών εταιριών (Unilever, British Aerospace, Pirelli, Avon, Honeywell, Wellcome, Polygram κ.ά.) και συμμετέχει στην Ακαδημαϊκή Συμβουλευτική Επιτροπή του Διεθνούς Ινστιτούτου Διοίκησης της Κύπρου. Είναι επίσης μη εκτελεστικός διευθυντής της εταιρίας Amathus (U.K.)Ltd. που ασχολείται με τον τουρισμό. Οι δημοσιεύσεις που αφορούν κυρίως θέματα στρατηγικής καινοτομίας, αναδιάρθρωσης εταιριών και διεθνών εξαγορών. Στα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντά του περιλαμβάνονται η διοίκηση διαφοροποιημένων επιχειρήσεων και η χρήση της καινοτομίας και της εφευρετικότητας για την επίτευξη αποτελεσματικών στρατηγικών. Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Diversification, refocusing and economic performance" καθώς και αρκετών άρθρων που έχουν δημοσιευτεί στα "Harvard Business Review", "Sloan Management Review", "Long Range Planning", "British Journal of Management", "Journal of International Business Studies", "Strategic Management Journal" και "Academy of Management Journal". Συνεκδότης του "European Management Journal", συμμετέχει στη συντακτική επιτροπή των περιοδικών "Strategic Management Journal" και "Academy of Management Journal". Είναι συνεργάτης του Παγκόσμιου Οικονομικού Βήματος, στο Νταβός της Ελβετίας.

Subtitle: 
Οδηγός για την κατάστρωση μιας πρωτοποριακής στρατηγικής
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-218-223-7
Book pages: 
241
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο