Product

Ανταγωνισμός, συγκέντρωση και τεχνολογία

Product

Ανταγωνιστικές ασκήσεις για το βόλλεϋ

Ανταγωνιστές, συνεργαστείτε!

Κωδικός:
120032
Description: 

Θα μπορούσε η Coca-Cola να συνεργαστεί με την Pepsi, η Nike με την Adidas, η Village με την Odeon, η Alpha Bank με την Εθνική Τράπεζα;
Στη για πολλά χρόνια παγιωμένη στρατηγική του "Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν" έρχεται να αντιταχθεί αυτό το βιβλίο, αποδεικνύοντας (τόσο θεωρητικά, όσο και με πραγματικά παραδείγματα) ότι οι συνεργατικές στρατηγικές μπορεί να αποβούν πολύ πιο επικερδείς.

32,11 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Θα μπορούσε η Coca-Cola να συνεργαστεί με την Pepsi, η Nike με την Adidas, η Village με την Odeon, η Alpha Bank με την Εθνική Τράπεζα; Στη για πολλά χρόνια παγιωμένη στρατηγική του "Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν" έρχεται να αντιταχθεί αυτό το βιβλίο, αποδεικνύοντας (τόσο θεωρητικά, όσο και με πραγματικά παραδείγματα) ότι οι συνεργατικές στρατηγικές μπορεί να αποβούν πολύ πιο επικερδείς. Αναρωτηθείτε λοιπόν: -Τι έχει περισσότερη αξία, η δική σας επιτυχία ή η αποτυχία του ανταγωνιστή σας; -Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ή τα μεγαλύτερα κέρδη; - Γνωρίζετε με ακρίβεια τους άμεσους και έμμεσους ανταγωνιστές σας, τους συμπληρωτές και τους αντικαταστάτες σας; - Έχετε αντιληφθεί και αξιολογήσει τη δική σας σημαντικότητα (ή ασημαντότητα) στον χώρο, τη δική σας προστιθέμενη αξία; Το "παιχνίδι" της στρατηγικής κάθε άλλο παρά απλό είναι. Αντίρροπες δυνάμεις, αβέβαιο παρόν και μέλλον, ταχύτατη και ακατάπαυστη μεταβολή του καταναλωτή... Πόσο κοστίζει άραγε να μείνει κανείς αμέτοχος στις εξελίξεις; Benchmarking;, Συν-ανταγωνισμός, θεωρία των Παιγνίων. . . Καμία στρατηγική δεν έχει νόημα αν μια επιχείρηση χαρακτηρίζεται από εγωκεντρισμό και εσωστρέφεια. Και για να παραφράσουμε τη γνωστή φράση: "Τα (επιχειρηματικά) παιχνίδια πέθαναν. Ζήτω τα (επιχειρηματικά) παιχνίδια!" Η διαφορά είναι ότι, πλέον, το άθροισμα δεν χρειάζεται να είναι μηδενικό. Ήρθε η εποχή να εξερευνήσουμε παιχνίδια σταθερού αθροίσματος, όπου το ζητούμενο συνεχίζει να είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους, αλλά το αποτέλεσμα είναι το "κερδίζω-κερδίζεις" σε αντίθεση με το "κερδίζω-χάνεις".
Subtitle: 
Στρατηγικές διοίκησης και μάρκετινγκ
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-08-0402-8
Book pages: 
223
Book Dimensions: 
26χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η δρ Νάνσυ Μαλλέρου, χαρακτηρισµένη από τα ΜΜΕ ως η "Γκουρού της Ευτυχίας", είναι µία από τις κορυφαίες Life, Business & Executive Coaches στην Ελλάδα. Μέσα από τα σεµινάρια, τις οµιλίες, τα άρθρα και τα βιβλία της έχει επηρεάσει θετικά τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων. Διοργανώνει κάθε χρόνο το δωρεάν σεµινάριο "Καλύτερα γίνεται", το οποίο έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες άτοµα και έχει αποσπάσει διθυραµβικές κριτικές από το κοινό και τους δηµοσιογράφους.
Είναι coach των οµιλητών των TEDxAthens, ιδρυτικό µέλος και πρόεδρος του ελληνικού παραρτήµατος της Διεθνούς Οµοσπονδίας Coaching (International Coach Federation - Greece Chapter).
Έχει πτυχίο Γαλλικής Φιλολογίας από τη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, µεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το European School of Management (Oxford, Paris, Madrid) και Διδακτορικό στις Συνεργατικές Στρατηγικές από το Πάντειο Πανεπιστήµιο. Είναι απόφοιτος του CoachU και έχει ολοκληρώσει διάφορα σεµινάρια του τµήµατος διαρκούς εκπαίδευσης του Harvard Medical School.
Για περισσότερο από µία δεκαετία έχει εργαστεί στο Πάντειο Πανεπιστήµιο ως καθηγήτρια Μάρκετιγκ και ως υψηλόβαθµο στέλεχος Επικοινωνίας & Μάρκετιγκ σε πολυεθνικές εταιρείες.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Καλύτερα Γίνεται. Ο 1ος Ελληνικός Οδηγός Life Coaching" (εκδ. Φερενίκη, 2009) και "Ανταγωνιστές, συνεργαστείτε!" (εκδ. Ι. Σιδέρης, 2006).
Άρθρα και συνεντεύξεις της έχουν φιλοξενηθεί στα σηµαντικότερα ΜΜΕ (ΣKAΪ, Alpha, ΤΟ ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Ελευθεροτυπία, Πρώτο Θέµα, Vogue, Life & Style, TLife.gr κ.ά.). Έχει δική της τηλεοπτική στήλη στην εκποµπή JoinUs στον ΣΚΑΪ και έχει συνεργαστεί µε τη Δέσποινα Καµπούρη στην τηλεοπτική εκποµπή "Καλύτερη Ζωή". Έχει µόνιµη στήλη Life Coaching στην Athens Voice και στο Deluxe Magazine.

Subtitle: 
Στρατηγικές διοίκησης και μάρκετινγκ
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-08-0402-8
Book pages: 
223
Book Dimensions: 
26χ21
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο