Product

Βασικό μάρκετινγκ

Product

Βασικοί εργατικοί νόμοι

Βασικό μάρκετινγκ

Κωδικός:
111880
Description: 

Η δεύτερη έκδοση του βιβλίου "Βασικό Μάρκετινγκ" περιγράφει με επιστημονικό και παράλληλα κατανοητό τρόπο τη θεωρία του marketing αλλά και την εφαρμογή του, προσφέροντας σύγχρονη και ουσιαστική γνώση.

14,68 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Η δεύτερη έκδοση του βιβλίου "Βασικό Μάρκετινγκ" περιγράφει με επιστημονικό και παράλληλα κατανοητό τρόπο τη θεωρία του marketing αλλά και την εφαρμογή του, προσφέροντας σύγχρονη και ουσιαστική γνώση. Το βιβλίο καλύπτει πλήρως τα ενδιαφέροντα του ακαδημαϊκού χώρου και των στελεχών της αγοράς αναφορικά με την τεχνογνωσία του marketing και της διαφήμισης. Αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή του, εξετάζει την "ανατομία"-ψυχολογία του καταναλωτή, αναλύει τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς και προβληματίζει όσον αφορά τη διαμόρφωση πολιτικής marketing. Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που θέλουν με συνοπτικό και γρήγορο τρόπο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το marketing, ενώ απευθύνεται και σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι προσπαθούν να καταλάβουν τον καταναλωτή προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του. Τέλος, η δομή του βιβλίου είναι σχεδιασμένη κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες των καταρτιζομένων στα Ι.Ε.Κ., καθώς και του φοιτητικού κόσμου που θα στελεχώσει αύριο τον κόσμο των επιχειρήσεων. [...]
Subtitle: 
Έρευνα αγοράς και ανάπτυξη πωλήσεων
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-638-4
Book pages: 
242
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Με σπουδές στα Οικονομικά και μεταπτυχιακές σπουδές στο Marketing, ο Βασίλης Γαλάνης εργάζεται ως Σύμβουλος Marketing και Επικοινωνίας πολλών επιχειρήσεων πανελλαδικά και είναι εισηγητής ειδικών σεμιναρίων σε θέματα marketing, επικοινωνίας και πωλήσεων. Αρθρογραφεί συστηματικά στον οικονομικό και κλαδικό τύπο, είναι μέλος πολλών επαγγελματικών οργανώσεων, ενώ παράλληλα διαθέτει δωδεκαετή εκπαιδευτική εμπειρία σε σεμινάρια για στελέχη επιχειρήσεων και μεγάλους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς. Σήμερα εργάζεται στη Διεύθυνση Επικοινωνίας σε έναν από τους μεγαλύτερους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς. Είναι συγγραφέας των αρκετών βιβλίων.

Subtitle: 
Έρευνα αγοράς και ανάπτυξη πωλήσεων
Publications Date: 
2006
Book ISBN: 
960-351-638-4
Book pages: 
242
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο