Product

Βελτίωση και διαχείριση φυσικών βοσκοτόπων

Product

Βελτίωση ποιότητας

Βελτίωση κερδοφορίας σε συνθήκες ύφεσης

Κωδικός:
161639
Description: 

Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία.

23,62 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία. Μέσα από μιας αποδεδειγμένης χρησιμότητας "ολιστική" μεθοδολογία, προτείνονται μέτρα άμβλυνσης των συνεπειών που έχει η ύφεση στα λειτουργικά αποτελέσματα της επιχείρησης, καθώς και ιδέες, προτάσεις και πολιτικές που εφαρμόζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις για επιβίωση, βελτίωση της αποδοτικότητας και διέξοδο σε μια συντηρήσιμη ανάκαμψη-ανάπτυξη. Η εστίαση είναι σε στρατηγικούς άξονες επιλεγμένων λειτουργικών τομέων: Γενική Διοίκηση, Χρηματοοικονομικά, Πωλήσεις/Μάρκετινγκ, και Προμήθειες. Ο αναγνώστης προσανατολίζεται μεταξύ άλλων στα παρακάτω: o Διερεύνηση κερδοφόρων δυνατοτήτων από μεταβολές στον Όγκο Πωλήσεων, τις Τιμές και τα Κόστη, η Εξοικονόμηση πόρων μέσα από την επανεξέταση της διοικητικής φιλοσοφίας, της οργανωτικής δομής και συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης κάθε δαπάνης, oι Ευκαιρίες μείωσης του κόστους των λειτουργικών διασυνδέσεων. Στο μεταβαλλόμενο χαρακτήρα των προϋπολογισμών στη σύγχρονη διοίκηση των επιχειρήσεων, ως εργαλείο παρακίνησης προς αποδοτικές αλλαγές-συμπεριφορές, o Τρόπος σωστής διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης και των ταμειακών ροών, oι Πολιτικές για την αύξηση της αποδοτικότητας των Πωλήσεων/Μάρκετινγκ, τη στρατηγική τιμολόγηση, την αξιολόγηση προϊόντων, πελατών κ.α. Συνοπτικά βασικά στοιχεία για τη "διοίκηση" της καινοτομίας και των αλλαγών, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη όλων των βαθμίδων, συμβούλους επιχειρήσεων, φοιτητές, αλλά και κάθε επαγγελματία που αναζητά τεχνικές και ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-531-272-7
Book pages: 
384
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Publications Date: 
2010
Book ISBN: 
960-531-272-7
Book pages: 
384
Book Dimensions: 
24χ16
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο