Product

Γίνε αυτό στο οποίο πιστεύεις

Product

Γίνε γιατρός του εαυτού σου

Γίνε βροχοποιός

Κωδικός:
67773
Manufacturer: 
Αuthor: 
Description: 

Οι πωλήσεις αποτελούν έναν από τους πιο απαιτητικούς κλάδους της σύγχρονης επιχείρησης. Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια ποικιλία εμπορευμάτων. Για να πετύχεις στις πωλήσεις, πρέπει να φέρεις τη βροχή. Ο βροχοποιός, φέρνει το χρήμα στην εταιρία του, ανάλογα με τη θέση που κατέχει. Είτε είναι διευθυντής, ιδιοκτήτης, μέλος της επιχείρησης ή υπεύθυνος πωλήσεων, είναι αυτός που εξασφαλίζει στην επιχείρηση τα μεγαλύτερα έσοδα, έχει τις καλύτερες απολαβές και εμπνέει τον περισσότερο σεβασμό. Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία.

9,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι πωλήσεις αποτελούν έναν από τους πιο απαιτητικούς κλάδους της σύγχρονης επιχείρησης. Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια ποικιλία εμπορευμάτων. Για να πετύχεις στις πωλήσεις, πρέπει να φέρεις τη βροχή. Ο βροχοποιός, φέρνει το χρήμα στην εταιρία του, ανάλογα με τη θέση που κατέχει. Είτε είναι διευθυντής, ιδιοκτήτης, μέλος της επιχείρησης ή υπεύθυνος πωλήσεων, είναι αυτός που εξασφαλίζει στην επιχείρηση τα μεγαλύτερα έσοδα, έχει τις καλύτερες απολαβές και εμπνέει τον περισσότερο σεβασμό. Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία. Γιατί σε όποια επιχείρηση και αν δουλεύει, ο απώτερος σκοπός του είναι να εντοπίζει, να πείθει και να κρατά ικανοποιημένους τους πελάτες. Οι βροχοποιοί δεν γεννιούνται, γίνονται.
Subtitle: 
Αυτοί που ξέρουν να βρίσκουν και να κρατούν τους πελάτες
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-218-245-8
Book pages: 
133
Book Dimensions: 
21χ13
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Jeffrey J. Fox είναι ο ιδρυτής της Fox & Co. Inc., διακεκριμένης εταιρίας συμβούλων μάρκετινγκ στο Avon του Κονέκτικατ. Πριν ξεκινήσει τη δική του εταιρία, ήταν αντιπρόεδρος της εταιρίας Loctite. Η περίπτωση του Fox διδάσκεται στο Harvard Business School και θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο ενδιαφέροντα παραδείγματα επιτυχημένου μάρκετινγκ.

Subtitle: 
Αυτοί που ξέρουν να βρίσκουν και να κρατούν τους πελάτες
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-218-245-8
Book pages: 
133
Book Dimensions: 
21χ13
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο