Product

Γενικές αρχές λογιστικής

Product

Γενικές αρχές οικολογίας και ελληνικά φυσικά συστήματα

Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο

Κωδικός:
68066
Description: 

Αυτό το βιβλίο καλύπτει βασικές πτυχές του Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και ιδιαίτερα:
-Το πως μπορούν να παρουσιασθούν οι Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ με σαφήνεια και πληρότητα, όπως απαιτούν οι σημερινές ανάγκες της αγοράς.
-Το πως αναπτύσσεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-Commerce) και πως εισέρχεται δυναμικά στο χώρο επιρροής του Μάρκετινγκ.

21,53 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Αυτό το βιβλίο καλύπτει βασικές πτυχές του Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και ιδιαίτερα: -Το πως μπορούν να παρουσιασθούν οι Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ με σαφήνεια και πληρότητα, όπως απαιτούν οι σημερινές ανάγκες της αγοράς. -Το πως αναπτύσσεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-Commerce) και πως εισέρχεται δυναμικά στο χώρο επιρροής του Μάρκετινγκ. -Το πως να αναπτυχθεί μια θεωρητική βάση-μοντέλο αλλά και εργαλεία-πίνακες εναλλακτικών αποφάσεων που θα βοηθήσουν τους ασχολούμενους με το Marketing αλλά και τους ίδιους τους επιχειρηματίες στο να πάρουν τις σωστές αποφάσεις τόσο στις απτές όσο και στις άυλες επιχειρήσεις. -Το πως γίνονται οι εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και ποια είναι η διείσδυση και ποιες είναι οι επιπτώσεις τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις με εφαρμογή στις Τουριστικές Επιχειρήσεις.
Subtitle: 
Εφαρμογή e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7510-93-3
Book pages: 
315
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Χρήστος Σκιαδάς είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης στο Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (ΜΠΔ) του Πολυτεχνείου Κρήτης. Εισήγαγε και διδάσκει το μάθημα του Μάρκετινγκ στο παραπάνω Τμήμα. Διετέλεσε Αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, Πρόεδρος του Τμήματος ΜΠΔ και μέλος πολλών επιτροπών όπως και υπεύθυνος και διευθυντής επιχειρήσεων και γραφείων μελετών πριν την ενασχόλησή του με τα ακαδημαϊκά.

Subtitle: 
Εφαρμογή e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου
Publications Date: 
2001
Book ISBN: 
960-7510-93-3
Book pages: 
315
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο