Διαδραστικοί πίνακες
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία των οποίων υπάρχουν διαδραστικά συστήματα, αλλά και σε όσους διδάσκουν σε σχολές και κέντρα εκπαίδευσης που διαθέτουν κάποιας μορφής διαδραστικό πίνακα.
Το βιβλίο αποτελείται βασικά από δύο μέρη.
Το Α΄ μέρος, το γενικό, περιλαμβάνει γενικές παρατηρήσεις για τις δυνατότητες που διαθέτουν όλοι οι διαδραστικοί πίνακες με συγκεκριμένη αναφορά στα επιμέρους εργαλεία τους, τόσο από λειτουργική άποψη όσο και από παιδαγωγική, με ιδιαίτερη αναφορά στην ειδική αγωγή και στις μαθησιακές δυσκολίες.