Product

Διοίκηση λειτουργιών και εφοδιαστικής αλυσίδας

Product

Διοίκηση μάρκετινγκ

Διοίκηση μάρκας

Κωδικός:
187796
Description: 

Το βιβλίο "Διοίκηση μάρκας: Σύγχρονες στρατηγικές" βασίζεται στη 4η έκδοση του αγγλικού best seller, η οποία είναι πλήρως επικαιροποιημένη, ανανεωμένη και εμπλουτισμένη. Έχει προσαρμοστεί ώστε να αντανακλά θέματα όπως ο ανταγωνισμός των μαρκών χαμηλού κόστους, θέμα που απασχολεί τις μάρκες παγκόσμια. Επίσης περιλαμβάνει ένα πλούσιο περιεχόμενο σχετικά με το σύγχρονο υπερ-ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως:
- δημιουργία μαρκών ανώτερης ποιότητας για να ξεπεραστεί ο ανταγωνισμός με κριτήριο την τιμή

37,62 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο "Διοίκηση μάρκας: Σύγχρονες στρατηγικές" βασίζεται στη 4η έκδοση του αγγλικού best seller, η οποία είναι πλήρως επικαιροποιημένη, ανανεωμένη και εμπλουτισμένη. Έχει προσαρμοστεί ώστε να αντανακλά θέματα όπως ο ανταγωνισμός των μαρκών χαμηλού κόστους, θέμα που απασχολεί τις μάρκες παγκόσμια. Επίσης περιλαμβάνει ένα πλούσιο περιεχόμενο σχετικά με το σύγχρονο υπερ-ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως: - δημιουργία μαρκών ανώτερης ποιότητας για να ξεπεραστεί ο ανταγωνισμός με κριτήριο την τιμή - ο επαναπροσδιορισμός των μαρκών στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της επιρροής του Διαδικτύου - μοντέλο μάρκας ή επιχειρηματικό μοντέλο; Το νέο πρόσωπο του ανταγωνισμού - διοίκηση μαρκών λιανικής - το περισσότερο είναι πάντα και το καλύτερο; - γιατί η σύγχρονη οικοδόμηση μάρκας δεν αποτρέπει την ανάπτυξη των ιδιωτικών ετικετών; - η αυξανόμενη σημασία και προβολή των εταιρικών μαρκών - η επιστροφή των τοπικών μαρκών ενόψει της παγκοσμιοποίησης Το βιβλίο αυτό έχει καθιερωθεί από την πρώτη έκδοση του ως σημείο αναφοράς στη Διοίκηση Μάρκας για την εκπαίδευση φοιτητών και στελεχών επιχειρήσεων με τις πιο σύγχρονες οπτικές στο αντικείμενο αυτό. Προσεγγίζει το θέμα μέσω της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μάρκας, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη Διοίκηση Μάρκας με ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης. Ανεξάρτητα με το αν ο αναγνώστης είναι φοιτητής ή αποτελεί μέλος μιας δυναμικής επιχείρησης, θα τον βοηθήσει ιδιαίτερα στην δημιουργία και ανάπτυξη ισχυρών τοπικών ή παγκόσμιων Μαρκών.
Subtitle: 
Σύγχρονες στρατηγικές
Publications Date: 
2013
Book ISBN: 
960-89407-9-6
Book pages: 
609
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο
Subtitle: 
Σύγχρονες στρατηγικές
Publications Date: 
2013
Book ISBN: 
960-89407-9-6
Book pages: 
609
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Σκληρό εξώφυλλο