Product

Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη

Product

Εκπαίδευση και κώφωση

Εκπαίδευση και κώφωση

Κωδικός:
122202
Description: 

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με πολύπλευρο και ολοκληρωμένο τρόπο όλους τους τομείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόμων με κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται της κώφωσης διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την εκπαίδευση των κωφών ατόμων.

Η παρούσα έκδοση είναι η πέμπτη κατά σειρά, δεδομένου ότι ο συγγραφέας εμπλουτίζει συνεχώς τα κεφάλαια με τις νέες εκπαιδευτικές, επιστημονικές και ερευνητικές εξελίξεις που συντελούνται στον τομέα της εκπαίδευσης των κωφών.

0,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με πολύπλευρο και ολοκληρωμένο τρόπο όλους τους τομείς που αφορούν την εκπαίδευση των ατόμων με κώφωση. Ο συγγραφέας του επιχειρεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται της κώφωσης διευκολύνοντας τον αναγνώστη να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την εκπαίδευση των κωφών ατόμων. Η παρούσα έκδοση είναι η πέμπτη κατά σειρά, δεδομένου ότι ο συγγραφέας εμπλουτίζει συνεχώς τα κεφάλαια με τις νέες εκπαιδευτικές, επιστημονικές και ερευνητικές εξελίξεις που συντελούνται στον τομέα της εκπαίδευσης των κωφών. Το βιβλίο απευθύνεται σε μεγάλο αριθμό αναγνωστών: εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, γονείς κωφών παιδιών, ψυχολόγους και ειδικούς επιστήμονες που εμπλέκονται στη διαδικασία εκπαίδευσης των κωφών, καθώς και όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για τον γεμάτο προκλήσεις τομέα της κώφωσης.
Subtitle: 
Ψυχολογική προσέγγιση, αρχές και πρακτικές
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-442-970-1
Book pages: 
603
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Donald F. Moores σπούδασε ψυχολογία και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην εκπαίδευση των κωφών. Η διδακτορική του διατριβή αφορούσε ζητήματα ψυχογλωσσολογίας και ψυχοδιάγνωσης κωφών. Διετέλεσε, μεταξύ άλλων, για πέντε χρόνια δάσκαλος στο σχολείο Rochester και στο American School για κωφούς μαθητές. Υπήρξε αρχισυντάκτης του περιοδικού "American Annals of the Deaf" του Πανεπιστημίου Gallaudet. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια πολλών χωρών και έχει στο ενεργητικό του περισσότερες από 250 δημοσιεύσεις. Με την έρευνα στο πεδίο της κώφωσης ασχολείται από το 1963. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν την επαγγελματική αποκατάσταση των κωφών ατόμων, την αξιολόγηση ψυχογλωσσικών δεξιοτήτων, την ανάπτυξη προγραμμάτων προσχολικής εκπαίδευσης κωφών νηπίων, την ανάπτυξη της νοηματικής γλώσσας σε κωφά παιδιά κωφών γονέων, την αποτίμηση της επαγγελματικής κατάρτισης, την ακαδημαϊκή πορεία των κωφών, την ανάπτυξη αναγνωστικών δεξιοτήτων κ.ά. Από το 1980 είναι καθηγητής του Πανεπιστημίου του Gallaudet (Ουάσιγκτον, Η Π Α), του μοναδικού παγκοσμίου ακαδημαϊκού ιδρύματος του οποίου το πρόγραμμα σπουδών και οι υπηρεσίες είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των κωφών και βαρήκοων φοιτητών.

Subtitle: 
Ψυχολογική προσέγγιση, αρχές και πρακτικές
Publications Date: 
2007
Book ISBN: 
960-442-970-1
Book pages: 
603
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο