Product

Επικοινωνία, ΜΜΕ και ρητορική τέχνη

Product

Επικοινωνιακά εμπόδια και δυσκολίες των μεταπτυχιακών φοιτητών στα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Επικοινωνία, συνεργασία, πληροφορία

Κωδικός:
134337
Description: 

Οι έννοιες της επικοινωνίας, της πληροφορίας και της συνεργασίας αναφέρονται σε μια σειρά από φαινόμενα και διαδικασίες που αφορούν άμεσα τις κοινωνίες της πληροφορίας και της γνώσης όπου ζούμε. Τα σύγχρονα κοινωνικο-οικονομικά συστήματα αναπτύσσονται "υπό την αιγίδα του άυλου", εφόσον όλο και περισσότερο εξειδικεύονται στην παραγωγή άυλων, πληροφοριακών αγαθών των οποίων η παραγωγή, διακίνηση και αξιοποίηση προϋποθέτουν την ανάπτυξη γνώσεων και τεχνογνωσιών αλλά και δεξιοτήτων όπως η συνεργασία και η επικοινωνία που και αυτές ανήκουν στην κατηγορία του άυλου.

11,50 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι έννοιες της επικοινωνίας, της πληροφορίας και της συνεργασίας αναφέρονται σε μια σειρά από φαινόμενα και διαδικασίες που αφορούν άμεσα τις κοινωνίες της πληροφορίας και της γνώσης όπου ζούμε. Τα σύγχρονα κοινωνικο-οικονομικά συστήματα αναπτύσσονται "υπό την αιγίδα του άυλου", εφόσον όλο και περισσότερο εξειδικεύονται στην παραγωγή άυλων, πληροφοριακών αγαθών των οποίων η παραγωγή, διακίνηση και αξιοποίηση προϋποθέτουν την ανάπτυξη γνώσεων και τεχνογνωσιών αλλά και δεξιοτήτων όπως η συνεργασία και η επικοινωνία που και αυτές ανήκουν στην κατηγορία του άυλου. Επομένως, οι έννοιες αυτές παραπέμπουν, στις μέρες μας, σε βασικά κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά διακυβεύματα. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει ορισμένους σύγχρονους θεωρητικούς και εμπειρικούς προσανατολισμούς από το χώρο της ψυχολογίας και των κοινωνικών επιστημών που διερευνούν τις τρεις αυτές έννοιες. Μέσα από τα πορίσματα των ερευνών, εξετάζονται οι δομές και οι λειτουργίες της επικοινωνίας, της πληροφορίας και της συνεργασίας, οι σχέσεις τους με το κοινωνικό σύστημα και οι κοινωνικές και γνωστικές διαδικασίες που ορίζουν την κατανόηση, νοηματοδότηση, οικειοποίηση και χρήση τους από τα κοινωνικά υποκείμενα.
Subtitle: 
Όψεις της έρευνας και διακυβεύματα για τις κοινωνίες της γνώσης
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-02-2217-7
Book pages: 
214
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Μαρία Σακαλάκη γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Paris 5 - Rene Descartes όπου υποστήριξε και τη Διδακτορική Διατριβή της. Δίδαξε στα Πανεπιστήμια Rennes 2 και Paris 4- Sorbonne και συνεργάστηκε με το Γαλλικό Εθνικό Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών (CNRS), με το Εργαστήριο Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Paris 5, με το Groupe de Recherche et d' Analyse Societale en Psychologie Economique (Πανεπιστήμιο Paris 5) και με το εργαστήριο Lares του Πανεπιστημίου Rennes 2. Είναι καθηγήτρια στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου όπου διδάσκει από το 1993.

Subtitle: 
Όψεις της έρευνας και διακυβεύματα για τις κοινωνίες της γνώσης
Publications Date: 
2008
Book ISBN: 
960-02-2217-7
Book pages: 
214
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο