Product

Επικοινωνίες

Product

Επικοινωνίες και δίκτυα υπολογιστών

Επικοινωνίες 1.600 όροι

Κωδικός:
71857
Description: 

Οι επικοινωνίες είναι γύρω μας. Kαθημερινά ακούμε όρους στα αγγλικά, την παγκόσμια γλώσσα των επικοινωνιών. Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει 1.600 όρους από τη ραδιοτηλεόραση, τις τηλεπικοινωνίες και το Ίντερνετ - τρεις χώρους που συγκλίνουν. Για παράδειγμα, σ’ αυτό μπορεί κανείς να αναζητήσει:

15,78 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Οι επικοινωνίες είναι γύρω μας. Kαθημερινά ακούμε όρους στα αγγλικά, την παγκόσμια γλώσσα των επικοινωνιών. Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει 1.600 όρους από τη ραδιοτηλεόραση, τις τηλεπικοινωνίες και το Ίντερνετ - τρεις χώρους που συγκλίνουν. Για παράδειγμα, σ’ αυτό μπορεί κανείς να αναζητήσει: Για την αγορά της ραδιοτηλεόρασης: Πώς εξελίσσεται η ψηφιακή τηλεόραση. Το t-commerce αναμένεται να ξεπεράσει το e-commerce. Πώς τα δίκτυα στις ΗΠΑ αντιμετωπίζουν τη νέα οικονομία. Η αμφίδρομη τηλεόραση προσφέρει VOD, impulse PPV κ.ά. Γιατί η Ε.Ε. εξέδωσε την πρώτη Οδηγία για την Τηλεόραση μόλις το 1989. O ελληνικός νόμος για την ψηφιακή τηλεόραση είναι ο πληρέστερος στην Ευρώπη (Ν. 2644/98). Για τις τηλεπικοινωνίες: Το ISDN αντικαθίσταται από το DSL. Στην αγορά των δορυφόρων επικοινωνιών ανταγωνίζονται οι Eutelsat, Intelsat και SES/Astra. Η Ελλάδα, τελευταία, απελευθερώνει σταδιακά την αγορά της από το 2001. Τα κράτη θεσπίζουν όργανα όπως η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αλλά αδυνατούν να μας προστατεύσουν από συστήματα όπως το Echelon. Τι είναι ηλεκτρονική δημοκρατία και ποιοι κερδίζουν στην κοινωνία της πληροφορίας. Για το Ίντερνετ: Πώς οι υπολογιστές επικοινωνούν μέσω του www και του TCP/IP. Έρχεται τo Ιnternet2; Τι είναι το webcasting. Πώς ξεκίνησε η μετάδοση ταινιών με το VOD Ιnternet. Πώς συγκεντρώνονται πληροφορίες με τα cookies. Ακόμη και η CIA δηλώνει ότι δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτεί ένα δίκτυο από τους crackers. Οι dot com εταιρείες διανύουν τη δυσκολότερη φάση τους. Τι είναι τα e-commerce και e-business. Για τη διαφήμιση, την έρευνα τηλεθέασης, το τηλεοπτικό πρόγραμμα: Η διαφήμιση γίνεται αμφίδρομη. Πώς η τάση για εξειδικευμένα προγράμματα μεταφέρεται στο Ίντερνετ με τις θεματικές πύλες. Αμερικάνικο τηλεοπτικό δίκτυο πώλησε σειρά σε ένα χορηγό παραχωρώντας μόνο product placement. Τι είναι τα νούμερα τηλεθέασης. Το Bar και το Βig Brother είναι docusoap, τηλεπαιχνίδια ή reality;
Subtitle: 
Ραδιοτηλεόραση, τηλεπικοινωνίες, Ίντερνετ: Ειδικό αφιέρωμα στην Ελλάδα, χρήσιμοι πίνακες
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-16-0465-0
Book pages: 
396
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Η Αναγνωστοπούλου Ηρώ γεννήθηκε στο Σικάγο το 1972. Σπούδασε Πολιτική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτική των Επικοινωνιών στο Λονδίνο. Έχει εργαστεί σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών Ίντερνετ και δημιουργίας ηλεκτρονικών πυλών, όπως οι Libecom και οι in.gr, καθώς και σε εξειδικευμένα έντυπα, όπως το Tomorrow.

Subtitle: 
Ραδιοτηλεόραση, τηλεπικοινωνίες, Ίντερνετ: Ειδικό αφιέρωμα στην Ελλάδα, χρήσιμοι πίνακες
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-16-0465-0
Book pages: 
396
Book Dimensions: 
21χ14
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο