Product

Η διδασκαλία της επιχειρηματολογίας

Product

Η διδασκαλία της θρησκείας στο ουδετερόθρησκο σχολείο

Η διδασκαλία της επιχειρηματολογίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Κωδικός:
199150
Description: 

To βιβλίο στοχεύει να θέσει και να προτείνει τις κατευθυντήριες γραμμές του θεωρητικού και πρακτικού πλαισίου στο οποίο διασφαλίζονται τα εχέγγυα επιτυχούς διδασκαλίας της επιχειρηματολογικής γραφής. Η παρουσίαση των κυριότερων πτυχών της επιχειρηματολογικής θεωρίας και των σημαντικότερων κειμενοκεντρικών, ψυχογνωστικών, κοινωνικοπολιτιστικών θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με τη διδασκαλία της επιχειρηματολογικής γραφής, συνοδεύεται και εμπλουτίζεται από την πρακτική αξιοποίησή τους στο πλαίσιο ενός προγράμματος παρέμβασης σε μαθητές του Δημοτικού.

17,74 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

To βιβλίο στοχεύει να θέσει και να προτείνει τις κατευθυντήριες γραμμές του θεωρητικού και πρακτικού πλαισίου στο οποίο διασφαλίζονται τα εχέγγυα επιτυχούς διδασκαλίας της επιχειρηματολογικής γραφής. Η παρουσίαση των κυριότερων πτυχών της επιχειρηματολογικής θεωρίας και των σημαντικότερων κειμενοκεντρικών, ψυχογνωστικών, κοινωνικοπολιτιστικών θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με τη διδασκαλία της επιχειρηματολογικής γραφής, συνοδεύεται και εμπλουτίζεται από την πρακτική αξιοποίησή τους στο πλαίσιο ενός προγράμματος παρέμβασης σε μαθητές του Δημοτικού. Η επιχειρηματολογική γραφή των μαθητών, η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης μέσω της ρητορικής μεθόδου αντιπαράθεσης επιχειρημάτων και αντεπιχειρημάτων, η άσκηση στην ευγενή διαλεκτική αντιπαράθεση απόψεων, η ενεργός συμμετοχή στην οικοδόμηση της γνώσης και της μάθησης αποτελούν αναγκαίους όρους της πρότασης για επιτυχή διδασκαλία της γραφής του επιχειρηματολογικού λόγου. Προτείνεται η μάθηση που στηρίζεται σε σαφώς νοηματοδοτημένες διαδράσεις με κείμενα επιχειρηματολογικού χαρακτήρα καθώς και σε ευχάριστες για τα παιδιά κοινωνικές και διαλεκτικές αλληλεπι­δράσεις, που κατευθύνονται από τον άξονα της ρητορικής: α) ως τέχνης του "ευ λέγειν" και του πειστικού λόγου, β) ως επιστημικού εργαλείου και γ) ως μεθόδου ανάπτυξης της δίπλευρης σκέψης. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιδιώκουν την αποτελεσματική διδασκαλία της επιχειρηματολογίας σε προφορικό και γραπτό επίπεδο αλλά και σε όποιον επιθυμεί να βελτιωθεί ως δημόσιος ομιλητής και / ή ως εκπαιδευτής δημόσιας ομιλίας.
Subtitle: 
Από τον προφορικό στον γραπτό λόγο: Θεωρία και πράξη
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-333-869-9
Book pages: 
436
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο
Subtitle: 
Από τον προφορικό στον γραπτό λόγο: Θεωρία και πράξη
Publications Date: 
2015
Book ISBN: 
960-333-869-9
Book pages: 
436
Book Dimensions: 
24χ17
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο