Η καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Το βιβλίο "Η καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις" καλύπτει διεξοδικά θέματα που αφορούν στην καινοτομία, όπως: 1. H έννοια και τα θεωρητικά μοντέλα ανάπτυξης της καινοτομίας, 2. Στρατηγικές καινοτομίας και καινοτομία μάρκετινγκ, 3. Ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, 4. Τεχνολογική καινοτομία, 5. Διαχείριση της γνώσης και καινοτομία, 6. Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και καινοτομία, 7. Καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, 8. Επιστημονικά Πάρκα και θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, 9. Πολιτικές καινοτομικής ανάπτυξης και 10.