Product

Η τεχνική του ελέγχου

Product

Η τεχνική του μακραμέ

Η τεχνική του λαδιού

Κωδικός:
86982
Description: 

Υπάρχουν μαρτυρίες ότι η χρήση του λαδιού στη ζωγραφική αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της από το δέκατο ήδη αιώνα π. Χ. Μέχρι το δέκατο πέμπτο αιώνα η φορητή ζωγραφική γίνεται κυρίως με αυγοτέμπερα.

0,00 €

Διαθεσιμότητα: 
Out of stock

Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Υπάρχουν μαρτυρίες ότι η χρήση του λαδιού στη ζωγραφική αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της από το δέκατο ήδη αιώνα π. Χ. Μέχρι το δέκατο πέμπτο αιώνα η φορητή ζωγραφική γίνεται κυρίως με αυγοτέμπερα. Όταν παρουσιάζεται το λάδι δεν αποτελεί αυθύπαρκτη τεχνική. Χρησιμοποιείται σε γκλαζούρες στα τελευταία στρώματα του ζωγραφικού έργου, που είναι φτιαγμένο με την τεχνική της αυγοτέμπερας. Κατά το Βαζάρι η τελειοποίηση της τεχνικής του λαδιού γίνεται στα 1410 από τον Jan van Eyck. Η ανάγκη της χρησιμοποίησης ενός υλικού σαν το λάδι που παρέχει μεγάλη ευκολία στο πλάσιμο των χρωμάτων -πράγμα που δεν συνέβαινε με το αυγό- βγαίνει από την ανάγκη των ζωγράφων της εποχής να δημιουργήσουν μια ζωγραφική τρισδιάστατη, χρησιμοποιώντας εκτός από τη γραμμική και την ατμοσφαιρική προοπτική. Οι πρώτοι που χρησιμοποιούν το λάδι σαν συνδετικό υλικό στα χρώματα ήταν οι Φλαμανδοί ζωγράφοι. (Από την εισαγώγη του βιβλίου)
Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-8074-07-Χ
Book pages: 
54
Book Dimensions: 
17χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο

Ο Λευτέρης Κανακάκις γεννήθηκε στο Ρέθυμνο το 1934. Το 1945 με υποτροφία ξεκίνησε τις σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας. Είχε δασκάλους το Σπύρο Παπαλουκά και το Γιάννη Μόραλη. Με υποτροφία του κληροδοτήματος Μίκας Σκουζέ επισκέφτηκε πρώτη φορά το Παρίσι το 1960 - '61 και στη συνέχεια, με υποτροφία Ι.Κ.Υ. γράφτηκε στο Ecole Nationale Superieure des Beaux Arts, στο εργαστήρι του Μορίς Μπριανσόν (1963 - '66). Το 1968 ανέλαβε βοηθός στην προπαρασκευαστική τάξη της Α.Σ.Κ.Τ. από όπου παραιτήθηκε το 1978.
Υπήρξε μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος και από τα ιδρυτικά μέλη του Κέντρου Εικαστικών Τεχνών.
Μέχρι τα τέλη της δεκαετίαςτου '70 ζωγράφιζε κυρίως νεκρές φύσεις και εσωτερικά. Μερικές από τις συνθέσεις του, ιδιαίτερα αυτές της εποχής της δικτατορία, φτάνουν στην άμεση πολιτική κριτική των περιστάσεων. Η μεγαλύτερη στροφή στη ζωγραφική του Λ. Κανάκι παρατηρείται γύρω στο 1980, όταν το γυναικείο γύμνο και το πορτρέτο κερδίζουν, σχεδόν ολοκληρωτικά, το ζωγράφο.
Πέθανε στις 2 Ιανουαρίου 1985, σε μια ιδιαίτερα δημιουργική φάση της ζωής του.
Το 1992 ιδρύθηκε στο Ρέθυμνο, προς τιμήν του, η Δημοτική πινακοθήκη"Λευτέρης Κανάκακις" που διαθέτει μια πλούσια συλλογή από έργα του ίδιου και άλλων σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Publications Date: 
2002
Book ISBN: 
960-8074-07-Χ
Book pages: 
54
Book Dimensions: 
17χ12
Publication Place: 
Αθήνα
Cover: 
Μαλακό εξώφυλλο